UPPDATERAD:Studsmatte camp i sandviken 16-17 Juni

• Trådstartare Trådstartare aeriksson
  • Start datum Start datum
jag kommer gjärna.. dock kan jag inte bidra med matta.. men en skalad street cykel.. kan vi hoppas lite med.. ramen blir då en giant stp. skalad och preppad för studsmatta.

Erik Brohagen btw

SOVPLATS: kalle Englund bjuder på några sovplatser hemma hos honom (OBS jag har en plats tjingad) annars är väl tält som gäller.

då sover jag med biffen dåra?

/jag lanserade foe faen

känns som de kmr bli rätt tufft för titti där me typ 2000 hormonstinna killar runt sig =), (kanske finns fler tjejer vad vet jag)

midsommar är inge bra datum, eller då kan jag fan inte tror jag, de e säkert en del folk som gör saker då. varför inte helgen innan?

Alla som ska va med kan adda min msn, alla frågor kan ställas där o.s.v

M.Odlander@hotmail.com

Senast ändrad:
SOVPLATS: kalle Englund bjuder på några sovplatser hemma hos honom (OBS jag har en plats tjingad) annars är väl tält som gäller.

de lät lite överdrivet !? är detta nån date eller ?

alexfernstrom sa:

de lät lite överdrivet !? är detta nån date eller ?
Ingen sovplats för dig hos engan om du vill komma....

Vaför inte haa ett "session" lite upp mot norrland oxå?? (Kan ju lägga till de i rubriken isf?, om de finns nå frivillig som har plats?)

vafan när e 16-17 juni då? mkt efter midsommar? jag har ju stryn vid midsommar och sne fotboll:p

Tillbaka
Topp