Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vi får typ sommerlov den 14 august;Da_ahlnas sa:vafan när e 16-17 juni då? mkt efter midsommar? jag har ju stryn vid midsommar och sne fotboll:p
japp, måste köra dubbelflippar och sw misty 12 för att få ut dig :Pjeppenator sa:Fett mathew.. då ska vi köra klart våran battle
bra Hyllengren då jävlar ska de hoppas
Hur många mattor finns de nU?
Vid din modersbröstvårtor du kommer så är det bara!!!!a_ahlnas sa:spotet ser ju perfa ut hoppas att ja kan komma nu dåå..
Jo du sa att du skulle komma tdigare i denna tråd men jag hade visst glömt att skriva upp dig :PRonnyWallberg sa:Men hallå vi är ju några från Ljusdal som vill med också! Vi måste ju få hänga på också, var lite schysst nu ;p Skriv upp mig, Fredrik Persson (fredrik_p), Kim Ångh (Kim_aangh) i alla fall och vi kommer nog sova i tält...
isf hejjar jag på dig,Det vet dukjell-ner sa:blir det head to head battle ?
nu e jag äcklad..aeriksson sa:Vid din modersbröstvårtor du kommer så är det bara!!!!a_ahlnas sa:spotet ser ju perfa ut hoppas att ja kan komma nu dåå..
HAHAHA va? :P Ska du hjälpa mig att hejja på kellner eller vad skriver du? :Da_ahlnas sa:nu e jag äcklad..aeriksson sa:Vid din modersbröstvårtor du kommer så är det bara!!!!a_ahlnas sa:spotet ser ju perfa ut hoppas att ja kan komma nu dåå..
btw så hejar jag på dig aeriksson på att hejja på kjellner.. :S
Vi får se,Hör av mig inom kooort.Appelgren sa:Finns det fortfarande plats om man kommer med grym matta?![]()
nej jag hejjar på dig som bästa hejjare på kjelle..aeriksson sa:HAHAHA va? :P Ska du hjälpa mig att hejja på kellner eller vad skriver du? :Da_ahlnas sa:nu e jag äcklad..aeriksson sa:Vid din modersbröstvårtor du kommer så är det bara!!!!
Haha du är sjuk :P Du måste komma :Da_ahlnas sa:nej jag hejjar på dig som bästa hejjare på kjelle..aeriksson sa:HAHAHA va? :P Ska du hjälpa mig att hejja på kellner eller vad skriver du? :Da_ahlnas sa:nu e jag äcklad..
ja jag e sjukaeriksson sa:Haha du är sjuk :P Du måste komma :Da_ahlnas sa:nej jag hejjar på dig som bästa hejjare på kjelle..aeriksson sa:HAHAHA va? :P Ska du hjälpa mig att hejja på kellner eller vad skriver du? :D
Hallå du glömde ju att skriva upp mig igen?! vafan :paeriksson sa:Jo du sa att du skulle komma tdigare i denna tråd men jag hade visst glömt att skriva upp dig :PRonnyWallberg sa:Men hallå vi är ju några från Ljusdal som vill med också! Vi måste ju få hänga på också, var lite schysst nu ;p Skriv upp mig, Fredrik Persson (fredrik_p), Kim Ångh (Kim_aangh) i alla fall och vi kommer nog sova i tält...
HAHAHA VAFAN :P Läste inte att det stod mig :P Nu jävlar åker du upp iaf :PRonnyWallberg sa:Hallå du glömde ju att skriva upp mig igen?! vafan :paeriksson sa:Jo du sa att du skulle komma tdigare i denna tråd men jag hade visst glömt att skriva upp dig :PRonnyWallberg sa:Men hallå vi är ju några från Ljusdal som vill med också! Vi måste ju få hänga på också, var lite schysst nu ;p Skriv upp mig, Fredrik Persson (fredrik_p), Kim Ångh (Kim_aangh) i alla fall och vi kommer nog sova i tält...
hahaha näe :P Inte ens hemma hos mig brä. Men det finns affär i närheten tror jag (adda sebban_lundgren@hotmail.com för info) Eller så får ni väl ta med stööörmköket och slänga ihop nåt fläskigt. (flintastek & lättbärs)CalleEkholm sa:Men... vart ska alla äta? Aeriksson står för maten eller?
ta med ett marbodalkök, så är det bara att laga maten på plattsCalleEkholm sa:Men... vart ska alla äta? Aeriksson står för maten eller?
Läs beskrivningen så får du reda på det mestaHermiknator sa:Var ligger det?
vilket datum?
kostnad,måste man ha studsmatta m.m?
*EDIT*
Någon från smålandstrakten som ska dit, skicka ett pm till mig isåfall.