UPPDATERAD:Studsmatte camp i sandviken 16-17 Juni

• Trådstartare Trådstartare aeriksson
  • Start datum Start datum
jag kan ta me 1 spotlight men tror inte de behövs? blir ju typ mörkt vid 3 nångång.. hur länge tänkte ni hoppa?

jeppenator sa:
jag kan ta me 1 spotlight men tror inte de behövs? blir ju typ mörkt vid 3 nångång.. hur länge tänkte ni hoppa?
ta med spotlight.

inge kul att hoppa när det är halvljust ju.

Senast ändrad:
vad i helvete! åh jag som gått å väntat på dethär hur länge som helst.. när blir de camp då?

jeppenator sa:
vad i helvete! åh jag som gått å väntat på dethär hur länge som helst.. när blir de camp då?
ingen aning jag tycker man kan ha det samma datum å allt bara att man har det på nån åker eller nån fotbolls plan liksom

dethär är ju i helgen vi snackar om.. känns galet rörigt.. aja skitsamma.. då blire inge camp ;/ dumt gjort av killen å säga att han ska ha camp å sen inte kunna va där

SJukt kasssssssst finns de ingen möjlighet o ha campet nånannanstans i helgen?
känns segt o börja boka av sj biljetter o skit

vafan :/

finns det ingen annan plats som man kan ha det på då ?

har ju längtat as länge nu !

tänker dessutom på dem som köpt biljetter osv.

kjellyboi sa:
Alex_Sverin sa:
de borde ju ni där nerifrån sandvikenstrakten kunna kolla upp.
jag bor i gävle . sen finns det ju inte så skit mycket åkrar och grejer i sandviken om jag inte tar fel . finns nog mer i valbo.
jag åker bil ner så för mig blire inga problem. men för dom som åker tåg å buss å sånt kan d bli svårare.

Ni kan alltid komma hem till mig i Luleå ;)
NAAAAT.

true sa:
kjellyboi sa:
jag bor i gävle . sen finns det ju inte så skit mycket åkrar och grejer i sandviken om jag inte tar fel . finns nog mer i valbo.
Fotbollsplanen vid oliver då? kommer inte ihåg vad den heter men den skulle kanske funka?
alldelles för liten . sen tror jag inte man får använda den för det är mycket ungar som lirar fotboll där nu .

kjellyboi sa:
true sa:
kjellyboi sa:
Fotbollsplanen vid oliver då? kommer inte ihåg vad den heter men den skulle kanske funka?
alldelles för liten . sen tror jag inte man får använda den för det är mycket ungar som lirar fotboll där nu .
Det är i helgen och vi har ingen stans att vara. Då är det inte fråga om får! gehehhehemohhahao....

men jag vet ett ställe i sandviken som är vid marcus odlander jue KULLARNA det är typ så att alla får plats och det är fett närma till coop forum så man kan drickaa

Ja ni får väl tillägna första dagen av campet till att alla som deltar går ut och hugger ner träd i skogen så ni får fram ett litet tomt område.

då borde d ju bara vara att uppdatera denna tråd, kontakta alla som ä med på listan. å lägga upp en karta så att man hittar dit.

true sa:
kjellyboi sa:
true sa:
Det är i helgen och vi har ingen stans att vara. Då är det inte fråga om får! gehehhehemohhahao....
ja men det är alldelles för litet för 11 stycken studsmattor.

epou sa:
i kullarna får allt plats jag tycker det skulle vara perfect där
det är perfekt där med coop runt hörnet typ 100 meter ifrån . men toalett finns inte tillgängligt :/ såvida alla inte vill hålla sig förstås :P ?

Senast ändrad:
så vilka är med på att ha campet där ? dom alla är på så måste ni sprida det vidare så ingen åker till fel ställe i helgen .

Tillbaka
Topp