Uppsala- Östersund(åre) 25/12

vehkala

Ny medlem
Uppsala- Östersund(åre) 25/12
Jag kommer åka upp mot Östersund förmodligen mitt på dagen. Finns möjlighet att åka med tillbaka också men då kommer jag åka till Stockholm. Jag har inte spikat nåt datum ännu men förmodligen runt nyår. Bara å skicka mejl eller sms, fruktansvärt dålig på att svara om nån ringer eftersom jag ska jobba imorgon. Men sms funkar alltid. 0706654939 vehkala_@hotmail.com
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp