Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fint att se att det är fler i pensionärsklubben som ska ditrikardandree sa:Jag ska troligtvis till Colorado i Januari. Det är jag plus några till som skall stanna mellan 2-4 månader. /Rikard
Hej! Blir troligtvis Vail eller någon av de andra orterna i närheten, tänkte köpa Epic Skipass och ha en bil.marreL sa:Härligt!
Har ni bestämt vart ni ska åka än? Hittat boende?
Precis hahaXavier sa:Fint att se att det är fler i pensionärsklubben som ska ditrikardandree sa:Jag ska troligtvis till Colorado i Januari. Det är jag plus några till som skall stanna mellan 2-4 månader. /Rikard![]()
Har ett epic pass så tanken är Colorado och den enda jag hittat hittills som kan tänka sig dela boende med mig är marreL och där är väl planen Vail, så hon letar boende och jag skriver på hyreskontraktet på bilen då jag passerat 25...Men hur många är ni och hur många sovrum behöver ni?rikardandree sa:Precis hahaXavier sa:Fint att se att det är fler i pensionärsklubben som ska ditrikardandree sa:Jag ska troligtvis till Colorado i Januari. Det är jag plus några till som skall stanna mellan 2-4 månader. /Rikard![]()
hur är dina planer?
Tja, jag och en polare tänkte vara i Colorado feb-april och delar gärna boendeMullman sa:Tja vi är 3 polare som funderar på USA, vi har bara kollat runt lite men lutar åt Mammuth eller Colorado någonstans. Tänkte vara där Mars-April så säg till om det är några som är sugna på att dela boende!
Vi är grymst sugna på att dra runt i CO, så dela boende vore riktigt nice! Skicka mig ett PM så kan vi snacka lite mer!BuckeL sa:Tja, jag och en polare tänkte vara i Colorado feb-april och delar gärna boendeMullman sa:Tja vi är 3 polare som funderar på USA, vi har bara kollat runt lite men lutar åt Mammuth eller Colorado någonstans. Tänkte vara där Mars-April så säg till om det är några som är sugna på att dela boende!Vi valde också mellan att åka till Mammoth eller runt i Colorado, och att dra till CO känns mer värt då du kan köpa Epic pass för 649 USD då du får åka hela säsongen i Vail, Keystone, Breckenridge, Beaver creek, Arapahoe basin i Colorado samt Northstar & Heavenly i Kalifornien
Sammanlagt i 7 olika orter alltså, medan ett säsongskort för Mammoth kostar 799 USD.
Vad jag hört så är SAS inte speciellt givmilda med vikten. Dock har jag ingen egen erfarenhet av det. Är väl ingen riktig säsongare då jag bara ska över 2 månader men jag är sjukt taggad! Vädret här är inte speciellt upphetsande så man drömmer sig bort till andra sidan jorden.Blidee sa:Hur går det USAbummare? Min väska är packad och klar för avgång från landvetter på torsdag morgon, hoppas SAS är lite sjyssta med vikten. Alla mina väskor är precis på gränsen och något kg över.
Har du varit I vail? att jämföra med Sälen är väl att ta i,, Fallhöjd Vail 1000m Högsta akning 3500möh,, Vad har Sälen?Blidee sa:Nordamerikas sälen![]()
Säger inte att det är som sälen, säger att det är nordamerikas sälen. I.e som sälen om man jämför med många andra orter i nordamerika. Sen hoppas jag att de flesta läste in det skämtsamma i den kommentarenOnlytelemark sa:Har du varit I vail? att jämföra med Sälen är väl att ta i,, Fallhöjd Vail 1000m Högsta akning 3500möh,, Vad har Sälen?Blidee sa:Nordamerikas sälen![]()
Jag sag det skämtsamma,, försökte skämta tebaks,, US/Canada är en helt annan upplevelse än europa, bortsätt fran att snôtillgangen är mycket bättre där, sa är väl kanske skidorterna bättre i alperna, bara snön infinner sig,, de riktigt feta lössnö bowlsen har väl manga ganger ganska begrânsad fallhöjd,, men va gör det om man far näsan täppt av puder,, Jag sag att du skulle till Jackson Hole,, I mitt tycke en av världens bästa skidorter ALLA kategorier, var där, 1981, 1989, 1999 och det var nära att det blev det denna säsongen med, men jag och min skidkollega, valde Taos i New Mexico istället,, enda delstaten av skidmässig betydelse jag inte besökt, vill aka i Taos som är känt för sin branta offpist innan jag far sätta snowblades pa nan jävla rullator,,,Blidee sa:Säger inte att det är som sälen, säger att det är nordamerikas sälen. I.e som sälen om man jämför med många andra orter i nordamerika. Sen hoppas jag att de flesta läste in det skämtsamma i den kommentarenOnlytelemark sa:Har du varit I vail? att jämföra med Sälen är väl att ta i,, Fallhöjd Vail 1000m Högsta akning 3500möh,, Vad har Sälen?Blidee sa:Nordamerikas sälen![]()
![]()
Och nej, jag har inte varit där. Första gången jag åker till usa nu så är jävigt taggad!
Japp, jag är i Jackson till mitten av mars.donaldt sa:Någon här som säsongar i Jackson Hole?