Uttråkad på jobbet?

LordSutch

Ny medlem
Uttråkad på jobbet?
Tja!
Tänkte bara kolla om det bara är jag som är uttråkad på jobbet. Loggar in och ut på freeride.nu var 10:e minut känns det som. Det jag vill säga är att det är ganska dött här just nu!?

Vad har hänt med alla andra arbetare som hänger här på arbetstid? Har ni fått sparken eller? :D

Wrragh, ge mig ett tips på att döda tid. Annars slutar jag jobba. (Nej det gör jag inte, men ändå)

/Sutch

Uttråkad på jobbet?
Sjukt tråkigt att jobba... Loggar också in i ett, har ju fått värsta abstinensen nu när sidan inte fungerat på hela morgonen =)
Har du inga polare på icq? Det e vad jag fyller upp tiden med när jag inte kollar freeride iallafall...
Undrar hur länge man får stanna på detta jobbet =)

Uttråkad på jobbet?
Aah, jag visste väll att det gömde sig något här på forumet:)

Nej jag har det inte installerat, men får ta tag i det!
Ja, jag vet att jag får dra vid halv fem, så det är ju en tröst :D

Vad "jobbar" du med då? :)

Uttråkad på jobbet?
vi kan inte installera över huvudtaget... Administratören tyckte väl det var en smart lösning... Var det ju visserligen också för nu kan man inte lägga in spel och grejer utan måste jobba lite i allafall =)
Fast han tänkte inte på att det finns icq2go...
gå in på icq.com och välj icq anywhere... Så kan du köra en webbaserad version och slipper installera en massa.

Uttråkad på jobbet?
Hehe, smart administratör :)
Men nu är det så att mina polersh använder sig av msn och inte icq, så det var ju en liten miss. Men jag klarar mig ganska bra ändå. Brukar inte vara så sysslolös som just nu så det är nog bara tillfällig rastlöshet.

Sen kanske det är vill-att-det-ska-bli-vinter-rastlöshet-syndromet också. Man vet aldrig.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp