1. Skibums. Håller med om att det kanske var lite felaktig användning men det gör dig fortfarande till en sopa som märker ord...
2. Samma sak. märker ord. lååågt
3. Lär dig läsa... Jag sa att jag inte tycker att rails på skidor är snyggt och inte är lika varierat på skidor inget annat.
4.Nu märker du ord igen... det hela var ett uttryck för att visa att snowboardåkarna är bättre. Sedan tycker jag att jons stil är ganska begränsad. Visst han drar väl på snygga trick och så men i övrigt känns han inte som n¨ågon hero. Vi akn at Shaun White som exempel. liten, galen, har attityd osv. Och han är ett par år yngre än jon, kan i princip köra samma sorts trick. Han känns som någon man ser upp till... eller typ ikka Bäckström (namn?) Så jävla skön kille. kolla bara på happy hour.
5.Sluta klaga fitta... Jag fick helt plötsligt för mig att det var 240 istället för 270. So what? Det var liksom inte det som var poöngen men givetvis skulle ett par sopor anmärka och klaga istället för att bara rätta... Sedan hur fan ska jag beskriva trick? snurra nästan ett varv landa på railen baklänges snuurra nästan ett varv av?
en liten bild som alla måste hålla med om att den e snygg

obs lite småstor)
http://hem.passagen.se/shithead666/Diva2.jpg
kanske måste klippa och klistra #ttp://hem.passagen.se/shithead666/Diva2.jpg
Sedan det där med voltgalenskap och sånt var nog fan det sämsta jag hört. Det är klart som fan att sporten måste utvecklas!
Annars skulle det vara som om höjdhopparna stannar på 2m för att "det var så förut". Alla sporter utvecklas, häng med eller bli lämnad bakom.
Sedan när man har vänner som åker så pratar man givetvis med korrekta termer allt annat är ju dumt.
Sedan är ju snowboarden mindre infekterad av kommersialism och skit än skidsporten. Snowboarden är enligt de flesta på väg tillbaka till utgångsläget. då det mesta handlar om att åka och ha kul inte pengar och sponsorer(jag säger inte att det inte finns pengar som styr och ställer i sporten) det ser man genom att flera åkarledda evangemang och företag ploppar upp(Allain, Artic Challange)