Vad är det för trick jag gör (Studsmatta)

Backflip 360=Backfull men om du gör 360n lite tidigare så blir en dspin 7

Fille90 sa:
Om han ska göra dspin så ska han göra backflip och 360n samtidigt,Nu gör han först backflip sen när han är upp och ner då gör han en 360 alltså back full

AlexanderEriksson sa:
Fille90 sa:
Om han ska göra dspin så ska han göra backflip och 360n samtidigt,Nu gör han först backflip sen när han är upp och ner då gör han en 360 alltså back full
Fel fel.Nu jör han ju 360 bakflip samtidigt, alltså backfull. D-spin så ska man ligga 90 grader bakåtlutad på 360 sen dra över skiten bakåt.

det där är en backflip 360 inte dspin 720 för när man gör dspin så slänger man armarna och lutar kroppen framåt inte bakåt

de e inte rodeo iaf, rodeo e som lincoln 360, tror mer på det AlexanderEriksson skrev i början. mer D-spin

julle du e ute å cyklar ;)

jag håller med om att det är en rodeo 720 och tror på det holmsten säger om att d-spin är mer framåt..

Riktigt snyggt var det!

Senast ändrad:
NiclasK sa:
AlexanderEriksson sa:
Fille90 sa:
Fel fel.Nu jör han ju 360 bakflip samtidigt, alltså backfull. D-spin så ska man ligga 90 grader bakåtlutad på 360 sen dra över skiten bakåt.
kul kul tror faktiskt de e rodeo720

holmsten sa:
det där är en backflip 360 inte dspin 720 för när man gör dspin så slänger man armarna och lutar kroppen framåt inte bakåt
han ska inte slänga kroppen frammåt på en d-spin!!

detdär va såklart en d-spin 720!!

Han gör en rodeo 720/ backflip 720 beror på hur petig man är, Ni som tycker att de är en backflip 360 skaffa glasögon så ser ni att han redan snurrat 360 då han är uppochner!
och d spin ska man väl ligga 90 emot platån och inte slå själva volten?

maan-twintip sa:
NiclasK sa:
AlexanderEriksson sa:
kul kul tror faktiskt de e rodeo720
Okej förlåt jag hade fel det är en rodeo 7... eller INTE!!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp