straightlinegunde11
Medlem
Vad är det för trick jag gör (Studsmatta)
http://video.google.com/videoplay?docid=-7662890279091495814
vad gör jag XD ??
vad gör jag XD ??
Om han ska göra dspin så ska han göra backflip och 360n samtidigt,Nu gör han först backflip sen när han är upp och ner då gör han en 360 alltså back fullFille90 sa:
Fel fel.Nu jör han ju 360 bakflip samtidigt, alltså backfull. D-spin så ska man ligga 90 grader bakåtlutad på 360 sen dra över skiten bakåt.AlexanderEriksson sa:Om han ska göra dspin så ska han göra backflip och 360n samtidigt,Nu gör han först backflip sen när han är upp och ner då gör han en 360 alltså back fullFille90 sa:
kul kul tror faktiskt de e rodeo720NiclasK sa:Fel fel.Nu jör han ju 360 bakflip samtidigt, alltså backfull. D-spin så ska man ligga 90 grader bakåtlutad på 360 sen dra över skiten bakåt.AlexanderEriksson sa:Om han ska göra dspin så ska han göra backflip och 360n samtidigt,Nu gör han först backflip sen när han är upp och ner då gör han en 360 alltså back fullFille90 sa:
han ska inte slänga kroppen frammåt på en d-spin!!holmsten sa:det där är en backflip 360 inte dspin 720 för när man gör dspin så slänger man armarna och lutar kroppen framåt inte bakåt
det var inte d-spin 720 det var backflip 360!!!!"!!!jeppenator sa:han ska inte slänga kroppen frammåt på en d-spin!!holmsten sa:det där är en backflip 360 inte dspin 720 för när man gör dspin så slänger man armarna och lutar kroppen framåt inte bakåt
detdär va såklart en d-spin 720!!
EXAKT dt heter faktiisk BACKFULL som alexander eriksson sa!!Ponte sa:det finns inget som heter backflip 360 !
Okej förlåt jag hade fel det är en rodeo 7... eller INTE!!maan-twintip sa:kul kul tror faktiskt de e rodeo720NiclasK sa:Fel fel.Nu jör han ju 360 bakflip samtidigt, alltså backfull. D-spin så ska man ligga 90 grader bakåtlutad på 360 sen dra över skiten bakåt.AlexanderEriksson sa:Om han ska göra dspin så ska han göra backflip och 360n samtidigt,Nu gör han först backflip sen när han är upp och ner då gör han en 360 alltså back full