eric-eric Ny medlem 2011-05-29 Vad är det för trick? #4 haha det regna och då är våran studsmatta hal. Jag fattar inte nån skillnad mellan alla cork bio tricks.Nån som kan förklara?
haha det regna och då är våran studsmatta hal. Jag fattar inte nån skillnad mellan alla cork bio tricks.Nån som kan förklara?
v-larsson Aktiv medlem 2011-05-29 Vad är det för trick? #5 Cork så lutar du snurrenbakåt. Bio lutar du framåt.
Jp-Mansson Ny medlem 2011-05-29 Vad är det för trick? #7 Cork är det ju inte för du ''slänger'' dig ju framåt. Jag skulle tro misty 5 eller bio 5. Foppatofflor ftw!
Cork är det ju inte för du ''slänger'' dig ju framåt. Jag skulle tro misty 5 eller bio 5. Foppatofflor ftw!
ThomasE Medlem 2011-05-30 Vad är det för trick? #9 Misty 5, vad är det med p12:or och inte veta vad en misty är?
Morino Ny medlem 2011-05-30 Vad är det för trick? #10 Dirty-T sa: Misty 5, vad är det med p12:or och inte veta vad en misty är? Klicka för att se resterande... lol c:
Dirty-T sa: Misty 5, vad är det med p12:or och inte veta vad en misty är? Klicka för att se resterande... lol c:
linder Aktiv medlem 2011-05-30 Vad är det för trick? #13 Bio 5 I en misty då är du ännu mer upponer Men det är väl samma som att säga cork till d-spins osv... Känns som ett gammalt begrepp :/
Bio 5 I en misty då är du ännu mer upponer Men det är väl samma som att säga cork till d-spins osv... Känns som ett gammalt begrepp :/
eric-eric Ny medlem 2011-05-30 Vad är det för trick? #14 jag har typ bara improviserat när jag har hoppat så jag vet inte vad dom heter :/
J JaroV Ny medlem 2011-05-30 Vad är det för trick? #15 Misty 5 är väll mer som en volt? jag skulle säga bio 5