Vad är eran favorit feature?

Bra att tråden kommer i gång! Jag kommer eventuellt vara med och bygga Kläppens snowpark till vintern så det vore kul och få höra vad folk vill ha, så kan man koka ihop nåt ruskigt fett!

Boxar, bonks och oversizade röda hopp (man hoppar högt på dom, men det är inte svarta hopp)
Och, kanske inte branta, men definitivt mer lutande landningar

Senast ändrad:
TeeJay sa:
Bra att tråden kommer i gång! Jag kommer eventuellt vara med och bygga Kläppens snowpark till vintern så det vore kul och få höra vad folk vill ha, så kan man koka ihop nåt ruskigt fett!
en sak som jag inte har sett någon annan park ha är en linje med bara pvcrör! lite alla möjliga rör (bajsrör, smala,breda,långa osv) och fixa typ flatdown downflatdown, shootout, down osv.. man kan ju ha en line som är så och sen en eller flera lines med "riktiga" rails

Bra tråd! :D
jag tycker det skönaste är när man kan både köra rails och hopp i ett och samma åk, och om jag ska välja en enskild "sönaste feature" så skulle jag nog säga ett fat pipe rör.

Kom på en sak till. Ett sånt tjockt rör som är nedgrävt så långt att en normal människa inte pungar, så kan man lära sig där innan man kör på dom höga.

Tillbaka
Topp