Vad är snyggast/mest imponerande?

Patriik_L

Ny medlem
Är en jon olsson kangaroo flip snyggast/mest imponerande?
Eller är fyra volter med typ 2skruvar med gymnastik stil snyggast/ mest imponerande?

det är väl upp till var och en att bestämma själv vad man tycker är snyggt/imponerande?

jag tycker själv att jons kängruvolt är riktig snygg, samtidigt som sjukt imponerande då jag själv aldrig skulle våga mig på å slänga iväg en sådan snurr..

gymnastik på skidor är också imponerande, men jäkligt fult.. haha

Brukar väll bli så att man är imponerad av saker som man inte vågar eller klarar av. Snygghet är ju som Jeppe säger subjektivt, själv anser jag med min kärlek till skidåkningen att Olssons KF är klockren. Men som sagt........subjektivt

P&O /Oscar

Va väntar du för svar på den här sidan?
Frågar du på en OShemsida så är det klart de svarar gymnasten, medan en rätt stor majoritet lär svara tvärtom här på FR.

Det ligger ju i betraktarens öga...

ja tycker att båda grejerna är lika imponerande, jons för att de är snyggt och gymnast duden för att de e GALET!

jon olsson´s kangaroo är mycket snyggare men 4 volter med dubbel skruv är väldigt mycket mer imonerande.. det är ju nått som jag varken skulle våga prova på studsmatta eller skidor.. men därimot kangaroo´n skulle jag våga på studsmatta eftersom jag redan har provat några gånger å kanske våga på skidor.. får se det;) ha´t bra

Är en jon olsson kangaroo flip snyggast/mest imponerande?
Eller är fyra volter med typ 2skruvar med gymnastik stil snyggast/ mest imponerande?

Tillbaka
Topp