Vad är viktigast....

sebbe_h

Ny medlem
Vad är viktigast....
Nu har jag suttit och läst bra många trådar här på freeride, och under den senaste tiden tycker jag se mig en tendens att folk inte längre står bakom Ghetto stilen längre. Jag ska inte utala mig om vad jag tycker om Henrik Harlaut med flera men det är ju inte ovanligt att man klankar ner på han ghetto stil som tydligen har gått till allt för stor överdrift?

Men nu tycks alla dessa stenhårda gangstas alltid att ett flertal personer som backar upp denna mega känndis och hans asgrymma ghettostil. Det brukar ofta låte i stil med

"Men moget att snacka skit om HH, han tar er alla i parken i alla fall.."

Och det är just den här kommentaren som har fått mig att reagera lite. Ty om jag ska tyda detta uttryck så ser jag det som att vem man är eller beter sig inte ska spela någon roll, iaf inte om man har feta sponsorer och får vara med och visa upp sig på tävlingar.

Så nu undrar jag har jag rätt att tycka till om en persons stil och attityd även fast han kan snurra betydligt fler varv än jag? Och vad är egentligen viktigast hur BRA man är eller hur man är?

Vad är viktigast....
Det är klart man får tycka vad man vill och kunna uttrycka det om det inte är för nedvärderande för någon. Med avseende att man inte ska klanka ner på någon för att den här personen kan ta vem som helst i parken tolkar jag det så att när man verkligen blir erkänt grym som HH är kan man ge personen mer frihet för att som person "sväva" ut och tex klä sig på ett speciellt sätt etc. Även om jag tycker det är en rättighet som alla har. Som person känner jag inte HH men utgår från att han är trevlig såsom de flesta andra som gillar gangstastilen, däribland jag själv och då menar jag musiken och klädstilen =)

Vad är viktigast....
för att vinna tävlingar är väl antagligen hur bra man är
och jag tycker inte man ska bry sig om vad en annan har för stil/ saker i munnen/
grejjer i håret etc etc........
men får dom bra tycka till får dom dåliga åxå!

Vad är viktigast....
låt dom hålla på och tävla om vem som kan va mest ghetto och få massa beundrare. det är ju skitbra!

tänk er istället dödscenariot när det blir coolt med toppturer och randonné.

inte lika kul med 384092384 tranceivers som piper på skutan för att folk vill visa att dom är balla och har lavinutrustning. eller när det är kö upp för backen istället för i olympia för att det är ballare att gå upp med stighudar.

näe låt jibbghettokidsen va häftiga och ha alla beundrare så kan vi andra dödliga få åka ifred.

det bästa jibbstjärnorna skulle kunna göra är att börja åka längdskidor. dom kommer då få med sig alla beundrare ut i spåren och göra det lika häftigt/ghetto (tänk er bara spandex, toppluva, blingbling och grillz). sen när jibb blir lagom löjligt igen så kan dom åka själva i parken :)

Senast ändrad:
Vad är viktigast....
i hela denhär ghetto grejjen så tycker jag att man borde sluta upp med grills å visa vad man igentligen döljer där under :
braces.jpg

Vad är viktigast....
..

mode kommer och mode går..

låt dem få vara.. det är bara olika uttryck för att hitta den man är... experimentera och söka.. det är en del av livet..

alla får väl vara hur de vill, så länge man inte skadar någon..

de är ju oftast bara barn... och de "äldre" är ju under 30 iaf...

hur ofta ser du en steeezed out snubbe alá bling bling som e 35 ???

så.. lugna mina vänner... dessa sökare växer upp de också

/Pinn

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp