Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Visste inte att det var ett trick att hänga med armarna när man åker skidorSetermaan sa:Ride Aways -.-
Jo precis, tycker inte heller att det kan klassas som något trick utan mer en typ av stil.CarlH sa:Kan någon förklara en sak för mig.
Om jag fattat saken rätt innebär rideaway/afterbang(vad skillnaden nu kan vara) att man ser ut som någon med stelopererade knän och rygg direkt efter man landat.
Det kan väl inte anses vara ett trick? Bara ett sätt att se mer dum ut när man landar, eller har jag missat något?
shit, ja det hade vart fett m det blivit så med mer jibbs å grejer, typ nollies, butters, pressar, bonkar flatland å shit gärna kombinerat. mer åt snowboard hållet asså. det är så skidåkning ska utvecklas tycker jag!!!!!!jeppenator sa:mycket afterbang!
tror också på lite roliga jibbs, inte stora snurrar utan mera bonks, och sånna andra sköna saker bara.. det blir nog mycke sånt! haha
annars är de väl sw 10 som vanligt!
Hela Jon Brogans "kändisskap" bygger trots allt på det.CarlH sa:Kan någon förklara en sak för mig.
Om jag fattat saken rätt innebär rideaway/afterbang(vad skillnaden nu kan vara) att man ser ut som någon med stelopererade knän och rygg direkt efter man landat.
Det kan väl inte anses vara ett trick? Bara ett sätt att se mer dum ut när man landar, eller har jag missat något?
Rideaway = Brogan landningar, "vifta" med armarna där baki och luta sig bakåt.alwaysCrash sa:rideaways? afterbangs? jag har varit inaktiv på denhär siten i typ ett par månader och känner att jag har tappat sjukt mkt.. vafan betyder dessa uttryck?
Känns lite som att kalla Jimi Hendrix gitarrhjälte för han var först med att tutta eld på gitarren.alwaysCrash sa:rideaways? afterbangs? jag har varit inaktiv på denhär siten i typ ett par månader och känner att jag har tappat sjukt mkt.. vafan betyder dessa uttryck?
Det är väl förfan inget "trick"?Setermaan sa:Ride Aways -.-