Vad döljer sig under ditt ctrl+v?

fy fan va pinsam ska jag råkade ut för idag.. praktiserar på mio då skulle vi panta deras flaskor... det var en kartong med ca 120 flaskor i... då gick jag vid kupolen parkeringen då ramlade först en flaska ner då ställde jag ner kartongen och tog upp den.. sen efter 2 meter ramlade 2 flasrko ner då ställde jag ner kartongen och tog uåpp den sen när jag skulle ta upp kartongen igen så lossnade

' Mange säger:
du blir inte upphetsad när din tjej kommer in på msn ?

älskar mari du är mitt allt 3< love u baby säger:
inte så men blir kåt får stor snopp

HAHA

Detta döljer sig under min.. kul att kopiera i fall att nån lustig regelrättare skulle få för sig att trycka på delete-knappen :

Av: BiGiA | Idag 00:07
finns de nån park i whistler? ska kanske dit nästa år å vill vet om de finns nån..

Av: WilheIm Online | Idag 01:33
ungeför som att fråga, blir man blöt när man badar?

Av: thom8 Online | Idag 02:07
exakt! fan vilken jävla fråga

Av: blizzy Online | Idag 02:27
Sluta nu! Snälla.

Inse bara att NEJ, det finns ingen park i en av världens största skidorter. Kandensiska politiker har försökt få igenom förslaget i riksdagen men AMLF (Arga-mormödrars-lokala-fackförening) har spikat för både dörrar och skorstenar i hopp om en friare miljö för lithium-jon batteriernas fortplantningsorgan.
Once a boardrider, always a boardrider

Av: Deespin Online | Idag 02:28
Men nickel-kadmiumbatterier då?
Vaaaaaaaaa?

Av: blizzy Online | Idag 02:30
NEJ, de får inga kapsylöppnare i år heller! Det har vykortsmaffian bestämt och så kommer det förbli!

Freeridediskution i sitt esse, lika givande som vanligt...

Senast ändrad:
Att låta kvinnan stå i skamvrån innan smisket ger henne möjlighet att komma i harmoni med sig själv inför kampen och smärtan. Låter henne tänka över och komma i den balans som är så viktig för att smisket skall kunna verka fullt ut.

Online | Idag 02:27
Sluta nu! Snälla.

Inse bara att NEJ, det finns ingen park i en av världens största skidorter. Kandensiska politiker

•&#3659;&#9679; A&#321;e&#1202;&#1203;a&#951;de&#1103; .. kanske sover ^^, säger:
typ
•&#3659;&#9679; A&#321;e&#1202;&#1203;a&#951;de&#1103; .. kanske sover ^^, säger:
men ska käka nu puss

Hej.

Nyss hemkomna från Forsa, två toppendagar med sol och bad och glada ungdomar.

Men dessvärre har vi ertappat några av ungdomarna med att ha druckit alkohol. Självklart är detta något som vi absolut inte kan acceptera!!! Några av er föräldrar kommer att få ett personligt meddelande omgående om det gäller ert barn. Hoppas att ni tar upp detta till diskussion - vi kommer att jobba mycket kring alkohol och tobak framöver. Vår policy är, och kommer också att vara, nolltolerans på våra utfärder när det gäller alkohol. Blir det nödvändigt kommer vi att kontakta berörda föräldrar som får hämta hem sina ungdomar.

Kom ihåg kompledig på måndag, friidrott på Hofvallen på tisdag.

return unescape(cookiestring.substring(indexBegin+name.length+1,indexEnd));

Silver Metallic, Sedan,
Automat, Antispinn, ABS, ACC/klimatanläggning, Airbags fram o bak samt sidor, Elhissar, Elspeglar, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färganpassad stereo, SoV däck på LM fälgar, Motor o kupe värmare, Yttertemp mätare, Genomlastningslucka m skidsäck.

Tillbaka
Topp