Vad döljer sig under ditt ctrl+v?

' _ - Fanny Bergman. / . <3 .. (: säger:
haha nej carl är inte inne xD
- ^ LinneaPettersson ' säger:
haha okej för isf hade han blockat mej xD

RIDUTBILDNING STRÖMSHOLM RIG

Jag har ridit på ridskola sen jag var 8 år. För drygt ett år sen började jag att träna privat för min tränare. På ett år har vi tillsammans utvecklats från 0 till LA i dressyr. Jag har stora erfarenheter av att rida i terrängen då vi bor i en håla mitt i skogen.

Kille ~25 står och lämnar in sin jacka i garderoben. Tjej ~25 kommer upprört fram och ropar snart argt och högt.
Tjej: Men du har ju smittat mig med klamydia! Två gånger har du smittat mig med klamydia!
Kille (mumlar brydd och förlägen): Det kanske var du som smittade mig..
Tjej (ännu argare): Du har smittat mig med klamydia!
Tjej (vänder sig om och ropar): AKTA ER FÖR DEN HÄR KILLEN! HAN ÄR SMITTAD!

När hormonerna utsöndras och vandrar längs med våra nerver reagerar kroppen med smärta och det är därför som stressade personer ofta har ryggbesvär.

. .............. /´¯/) .........
. ............. /.¯.// ..........
. ........... /. ..// ............
. ... /´¯`/'' . ''/´¯¯`·¸ ....
. .. /''/ / . .. / . . /¨/¯`\ ..
. . (''( . . ´ .. ´ ¯|/'' '') ..
. .. \. . . . . . . . ` . . / ...

VictorLund sa:
När hormonerna utsöndras och vandrar längs med våra nerver reagerar kroppen med smärta och det är därför som stressade personer ofta har ryggbesvär.
Hahahaha vad e det där NO uppgift då? Vi har haft nästan en lika dan och det där har du hittat på en hemsida som jag inte kommer i håg just nu va den heter för kommer ihåg att det stod såå.

(:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:( ( :( :( (:(

jessika_bergman sa:
RIDUTBILDNING STRÖMSHOLM RIG

Jag har ridit på ridskola sen jag var 8 år. För drygt ett år sen började jag att träna privat för min tränare. På ett år har vi tillsammans utvecklats från 0 till LA i dressyr. Jag har stora erfarenheter av att rida i terrängen då vi bor i en håla mitt i skogen.
LOL

Själva produktionen ligger hos de närbyråkrater, rektor och lärare, som har en viss självständighet, handlingsutrymme och dessutom befinner sig i en mångbottnad verklighet.

Tillbaka
Topp