vad e detta för trick ?

vad e detta för trick ?
varför valde du just det klippet? det där var ju en lincoln men du gär ju din typ egna på flera andra klipp lägg ut någon av dem .

vad e detta för trick ?
du börgar som en lincoln uch sen vrider du typ 90 gradet åt sidan så att det blir en backflip sen vrider du till baks så att du landar rakt

vad e detta för trick ?
Det är ju fan bara en helt vanlig backflip som du går lite före med högra axeln, alternativt snudd på lincoln men bara PYTTELITE!

vad e detta för trick ?
för fan... är lite trött på att höra att en vanlig grupperad salto är en backflip, mycket möjligt att om man gör en bakåtvolt med skidor att det kallas för en backflip... men om man gör det på en studsmatta så går det inom genren gymnastik och därm med kallas en en salt och inte en backflip.... i mina ögon så är detta en illa utförd salt där personen i fråga inte grupperar salton fullt och dr men hamnar lite snett,,, och absolut inte en rodeo 720 eller en lincon loop eller vad fan ni vill kalla det... skärp er och håll er till det område ni känner till och försök inte hålla på o ch vara experter på ett område ni inte känner till...

Frode Pettersson, Kämpinge Gymnastik Förening...

vad e detta för trick ?
godag edorf jag fförstår att du e trött men detta är en skid,bräd och extremsports sida och jag antar att gymnastik inte ingår i det. han frågar detta som ett skid/brädtrick och inte vad det e på studsmatta.på sommaren tränar man på skidtrick på studsmatta så han vill veta det som skidtrick.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp