Vad Finns I Hemsedal?

Miiikaela

Ny medlem
Vad Finns I Hemsedal?
Hejsan på er alla glada!

jag vill upp och jobba i hemsedal! jag tycker det låter som ett riktigt bra ställe men har dock själv aldrig varit där. jag har ingen lust alls att jobba för skistar så jag har tänkt att dra dit senare, till hösten och söka jobb!
så nu är jag lite intresserad av vad som finns där!
shysta cafeer? nån shyst butik?

skulle va jätte kul om jag fick lite hjälp:)

MICKIS

Vad Finns I Hemsedal?
Finns väl inte allt för mycket i den lilla byn. men det finns någon sportaffär. lite vanliga affärer.

typ allt som finns i vilken liten by som helst.

ungefär som i sälen byn om du har varit där.

Vad Finns I Hemsedal?
oki, ja ja får helt enkelt ta mig en trip upp i augusti eller nått å se va man kan hitta på..!
ni som varit i hemsedal va tyker ni om stället & åkningen?

Vad Finns I Hemsedal?
åkningen är bra som attan, speciellt på veckodagarna. på helgerna blir det rätt mycket turister åså.

utelivet duger gott och väl. bra afterski och sen kan man ju ta buss eeler taxi ner till byn där det finns några krogar.

Vad Finns I Hemsedal?
Hemsedal är lätt grymmast i norden, enligt mig iaf. mycket mer uppstyrt än t. ex åre. + att det alltid brukar vara mycket snö. det finns ju iofs inte apmycket att göra när man inte åker, men vafan. ska förhoppningsvis dit och jobba denna säsongen. kan bli grymt.

Vad Finns I Hemsedal?
Riktigt bra åkning om du har turen att inte komma dit någon varm dag då backen lätt blir väldigt slaskig på vissa ställen..

Tillbaka
Topp