Varna för att de bara är en hard hat. alltså inte ce märkt så får inte kallas hjälmjeppenator sa:kolla bern baker! grymt snygg hjälm!
finns att köpa på www.steepstore.com
det finns ju i flera modeller.. både som hardhat och som hjälm numera..afgystahlnees sa:Varna för att de bara är en hard hat. alltså inte ce märkt så får inte kallas hjälmjeppenator sa:kolla bern baker! grymt snygg hjälm!
har dom det? ja har alltid trott att steep har annonserat fel.. :P för dom ser lika dana ut:P och kostar lika mktjeppenator sa:det finns ju i flera modeller.. både som hardhat och som hjälm numera..afgystahlnees sa:Varna för att de bara är en hard hat. alltså inte ce märkt så får inte kallas hjälmjeppenator sa:kolla bern baker! grymt snygg hjälm!
dom är väl normala i storlekarna.. men ska du ha gogglar under så får du nog ta en storlek större.. fast kör dom utanpå annars?
bern macon skulle jag rekomendera!afgystahlnees sa:har dom det? ja har alltid trott att steep har annonserat fel.. :P för dom ser lika dana ut:P och kostar lika mktjeppenator sa:det finns ju i flera modeller.. både som hardhat och som hjälm numera..afgystahlnees sa:Varna för att de bara är en hard hat. alltså inte ce märkt så får inte kallas hjälm
dom är väl normala i storlekarna.. men ska du ha gogglar under så får du nog ta en storlek större.. fast kör dom utanpå annars?
wooooordv-larsson sa:min polare kör red hifi och oakley crowbar. är skitsnyggt och passar bra ihop.
VADÅ BRANKVAR>Tjeppenator sa:det finns ju i flera modeller.. både som hardhat och som hjälm numera..afgystahlnees sa:Varna för att de bara är en hard hat. alltså inte ce märkt så får inte kallas hjälmjeppenator sa:kolla bern baker! grymt snygg hjälm!
Vad menar du med normala i storlekarna? Någon som vet måtten i hjälmen på S och M?jeppenator sa:det finns ju i flera modeller.. både som hardhat och som hjälm numera..afgystahlnees sa:Varna för att de bara är en hard hat. alltså inte ce märkt så får inte kallas hjälmjeppenator sa:kolla bern baker! grymt snygg hjälm!
själv tycker jag att Bern Bacon är ganska fetDPD sa:bern macon skulle jag rekomendera!afgystahlnees sa:har dom det? ja har alltid trott att steep har annonserat fel.. :P för dom ser lika dana ut:P och kostar lika mktjeppenator sa:det finns ju i flera modeller.. både som hardhat och som hjälm numera..