Först körde jag en vanlig 50-50, sen en vågad 50-50 nosepress (tror det heter så). Efter några försök av detta lngade jag en backside boardslide ( med ryggen framåt, har hört att det är tvärtom på snowboards med rails men jag vet inte... stod iaf med ryggen framåt.)
Efter några såna langade jag en fs nosepress, ganska misslyckad.
Jag är skidåkare egentligen men det är så jävla galet mycket lättare att raila med snöbräda så ja vet inte vart ja ska ta vägen.