Vad gör man hemma???

MaxMalte

Ny medlem
Vad gör man hemma???
tjena...
nu sitter jag och deppar framför datorn efter att ha kollat på tre skidfilmer och sagt hej då till ett femtontal av mina kompisar som ska till alperna eller åre i veckan. själv sitter man hemma hela jävla veckfan eftersom resan blev inställd på grund av att de jag skulle åka med inte kunde. bajs!
vad fan gör man för att lunga suget? helt ärligt, detta börjar bli ltie jobbigt. nån som har tips?

Vad gör man hemma???
Åk själv! Du måste ta ansvar för ditt eget liv och våga släppa taget för att kunna njuta fullt ut av livet. Åkte mer eller mindre själv 8 veckor förra året.

Vad gör man hemma???
man går till både bibblan och den lokala filmuthyraren och sen bunkrar man upp med film för en vecka, stänger av alla telefoner utifall att någon av dom "snälla" kompisarna skulle ringa och säga hur mycket puder dom åker i...
det är iallefall vad jag och min polare tänker göra, för det sket sig för oss också...

eller så när dom ringer så kan man säga att det minsann har snöat jätte mycket hemma och att du har byggt en megafetingsuperduper kicker i backen bakom huset och du skryter över den så dom inte hinner säga ett ord om sina fina åk...

det är jätte viktigt att när dom ringer så måste man styra hela samtalet själv annars är man körd...

lycka till!! =)

Vad gör man hemma???
jo men hur kul är det att åka själv? klart, man är ju där för skidåkningen, men de finns ju så mycket annat som ska stämma för att göra det hela perfekt..sjysst folk är ett måste, enligt mej. eller? har aldrig åkt själv.

men kikujiros förslag är ju skitbra...ja ska nog smälla till med en tre meter nysnö när kompisarna ringer o berättar hur mycket sol o puder de har i alperna...mohaaha..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp