vad har jibbers för finkläder?

På fest blir de väll typ skjorta och jeans...kostym är precis inte de skönaste.
till vardags blir det väll vanliga storlekar typ L och XL på endel t-shirtar och när man änvänder jiberish tröjan så är väll de inte vanlig medium precis snarare xl-xxl.
De flesta tröjor L någon/några Xl.
Är man jibber så är man:)

sen beror de väl på hur stor man är angående storlekar!

Medium, large är magtröjor på mig!

har även provat skjortor(tjortor) i xl och de sitter tight i armarna/bröst så man inte kan röra sig.

så xxl och liknande behöver ju inte vara direkt baggy för er som tror det!

Tror fan inte på en baggy kostym, kommer se ut som skit, en kostym ska sitta rätt,
Jag ska köra en bra sittandes kostym och sen en tall tee under, kostymen för det fina ch tall teen för det lite jibbiga, lr så blir de skjorta aka tjorta

Pizzaaugust sa:
Tror fan inte på en baggy kostym, kommer se ut som skit, en kostym ska sitta rätt,
Jag ska köra en bra sittandes kostym och sen en tall tee under, kostymen för det fina ch tall teen för det lite jibbiga, lr så blir de skjorta aka tjorta
ehm, hoppas verkligen inte du är seriös med det där om tall tee UNDER kostymen, det kommer se ut som stryk. kör på tjorta istället.

simont sa:
Railson sa:
Detta är ju skandal! Du är jibber, jibber klär sig ( ofta ) annorlunda!!!!!!!!!
Något som skulle vara fedt skulle vara, en lång talltee med en snygg tee med tryck utan på.
Åsså kavaj utan på ( gärna färglad - tallteen ska hänga ut ur den.

sen ett par tajta jeans till!

De blir grym!!

Alltså - lägg inte ut tusentals pengar för att köpa den perfekta svarta kavajjen med svarta boots för att se ut som alla andra!?!?!? enligt mig är det HELT idiotisk!

annars skulle de vara sjukt grymt o gå med en fet edoggo och tajta braller på balen!

MEn du bestämmer! Vill du vara som alla andra elr vill du vara annolunda?
för det första är det som sagt klädkod på bal (d.v.s. kostym alt. frack) och sedan tror jag att du har missuppfattat hela grejen.. det är flickorna som har klänning på balen, inte pojkarna..
Klädkod:O?
HAhahahhaha!!!!!!!!!! varför är det fel att ha lång tröjja elr tee " klänning" som kille?

SOM BÅNGMAN! YES! BRA SVAR!

En kostym som sitter bra + en skjorta och en tee så de blir double layers som hänger ut lite, inte för mkt för då blir de fult.

Ett par vita nikeskor till de!

HYPHY!

En fråga nu när alla ändå är igång och snack om "finkläder".

Hur kommer ni klä er på skolavstlutningen?
tall-tee? "tjorta"? feta skor?slimmade skor, eller kör ni på flippflopp och bar överkropp?

LeeUnit sa:

En kostym som sitter bra + en skjorta och en tee så de blir double layers som hänger ut lite, inte för mkt för då blir de fult.

HYPHY!
haha tack lee!

kom ihåg att skjortan inte får sticka ut under kavajen bara! haha

Pussss sa:

tall-tee? "tjorta"? feta skor?slimmade skor, eller kör ni på flippflopp och bar överkropp?
Jag går ut 9:an och kan tänka mig att det typ blir jeans, kavaj, "tjorta" och finskor. Eller hel kostym.

Niklas-Borg sa:
Pussss sa:

Jag går ut 9:an och kan tänka mig att det typ blir jeans, kavaj, "tjorta" och finskor. Eller hel kostym.
går man ut nian är det tvång på kostym, de kör jag på plus en tjorta. 2 timmar i en varm kostym och en instängd tjorta innan ja får ta tallteen på mig gien

mAttiaSb sa:
LeeUnit sa:

HYPHY!
haha tack lee!

kom ihåg att skjortan inte får sticka ut under kavajen bara! haha
HAHA, men.. jooo de måste den ju, annars är du inte thuug! ;)

Senast ändrad:
Doggystyle sa:
en tröja för 7000 sen såklart dom röda chinosen för 3000 sen glömmer ni inte att håret ska va slickat bakåt och solbrillorna på. och alltid sola hela ansiktet! inegn google bränna här inte, ni fattar va jag menar. glöm inte skorna också! ska va riktigt fräscha skor, kan bara köpas på NK annars e d fett gay.
så klär jag mig, d e så jibbersporten funkar.
var det här ett skämt om hur dyrt det är att köpa finkläder? isåfall var det ett väldigt dåligt skämt...

Svar till OP: om du ska kolla på din systers bal kan du väl köpa ett par chinos och en skjorta på tex HM? sen låna ett par av pappas lite finare skor kanske..

Pussss sa:

jag går ut 8:an så det blir lite större chinos, skjorta, tall tee under, skateskor, keps och så får vi inte glömma cigarren. :)

jag går ut 9an om en vecka :D och jag kommer ha, jeans.. kavaj, skate skor, nån längre tshirt/piké som sticker ut LITE!, skate skor och maybe keps

Tillbaka
Topp