Kruxelidux_ninjamaster
Aktiv medlem
Vad har ni för mössa på fritiden / backen?
en fin gammal hemmagjord norsk mössa.. Den e nice
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Får man lov att fråga vad ett bra märke är? Och vad är det som gör att ett märke är bra?TT-JONTHE sa:Kör inte på någon när jag har mkt affro:D men när jag är rakad så är det la Kask eller något bra märke:D
haha jo du nu skall jag säga dig...Typ oakly Burton det är fina grejjer!:D:DJapaner sa:Får man lov att fråga vad ett bra märke är? Och vad är det som gör att ett märke är bra?TT-JONTHE sa:Kör inte på någon när jag har mkt affro:D men när jag är rakad så är det la Kask eller något bra märke:D
Kan du definiera varför märkena som du nämner är bra?TT-JONTHE sa:haha jo du nu skall jag säga dig...Typ oakly Burton det är fina grejjer!:D:DJapaner sa:Får man lov att fråga vad ett bra märke är? Och vad är det som gör att ett märke är bra?TT-JONTHE sa:Kör inte på någon när jag har mkt affro:D men när jag är rakad så är det la Kask eller något bra märke:D
hahaJapaner sa:Kan du definiera varför märkena som du nämner är bra?TT-JONTHE sa:haha jo du nu skall jag säga dig...Typ oakly Burton det är fina grejjer!:D:DJapaner sa:Får man lov att fråga vad ett bra märke är? Och vad är det som gör att ett märke är bra?
Ja mejvictor sa:en brun scott me lite baggy:P
dra upp mössan lite så du ser nått =)hellbergarn sa:
Dom kanske inte är bra på allt men dom gör sköna mössor, Jag har affro och då måste jag ha lite större och dom gör perfekta för mitt affrå:DJapan sa:hahaJapaner sa:Kan du definiera varför märkena som du nämner är bra?TT-JONTHE sa:haha jo du nu skall jag säga dig...Typ oakly Burton det är fina grejjer!:D:D
ja jag skulle också vilja ha ett svar om varför just dem märkerna är bra..