Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Njae...snarare hawaii än gangster. Om det hade legat ett horhus/knarkkvart mitt i backen hade väl det vart mer gangster?martindahmartin sa:hahahah varför det?;D eller inte för att jag tror du var seriös, men det skulle varit gangster som fan med ett palmträd mitt i backenthecalle sa:Nått ja måste köpa tills nästa säsong det e fan ett palm träd
7000:- kmr det kosta...Va jävligt inne på det tills jag hörde prisetmartindahmartin sa:dumontstället? det funderar jag med på, eller jackan iaf, men då är det bara priset, tror den kommer vara ganska dyr...Damnjibber sa:Nya oakley stället och förhoppnigs vis ett par splice![]()
finns det några bra lite billigae alternativ än de som finns just nu??? 7000kr är lite styvt alltså..men d e klart.. om det kan rädda liv så :Dcarlstrand sa:abs rygga tror jag det blir en i vinter
iaf jag när jag tänker på gangsters tänker jag på nån solig stad (som den i san andreas) och bloods och crips, och där finns det ju palmerPNyberg sa:Njae...snarare hawaii än gangster. Om det hade legat ett horhus/knarkkvart mitt i backen hade väl det vart mer gangster?martindahmartin sa:hahahah varför det?;D eller inte för att jag tror du var seriös, men det skulle varit gangster som fan med ett palmträd mitt i backenthecalle sa:Nått ja måste köpa tills nästa säsong det e fan ett palm träd
alltså fattar inte att de kan kosta så mycket, de är ju säkert så att han själv vill ha lite pengar från det, men 7000:- låter som att de tagit ett överpris, hade nog blivit populärare om de kostade 5000:-Blidee sa:7000:- kmr det kosta...Va jävligt inne på det tills jag hörde prisetmartindahmartin sa:dumontstället? det funderar jag med på, eller jackan iaf, men då är det bara priset, tror den kommer vara ganska dyr...Damnjibber sa:Nya oakley stället och förhoppnigs vis ett par splice![]()
![]()
Är inte direkt Simon som bestämmer priserna...martindahmartin sa:alltså fattar inte att de kan kosta så mycket, de är ju säkert så att han själv vill ha lite pengar från det, men 7000:- låter som att de tagit ett överpris, hade nog blivit populärare om de kostade 5000:-Blidee sa:7000:- kmr det kosta...Va jävligt inne på det tills jag hörde prisetmartindahmartin sa:dumontstället? det funderar jag med på, eller jackan iaf, men då är det bara priset, tror den kommer vara ganska dyr...![]()
nää, men menar att dumont kräver ju säkert lite pengar för att tjäna på att han lånat ut sitt namn. Ssen så kan den inte kosta över 5000:- att tillverka+frakt till sverige och lite har de nog lagt till för att tjäna pengar. Men tycker de hade kunnat ta ett mindre överpris, typ 5000:- och ändå tjäna pengar på denjet sa:Är inte direkt Simon som bestämmer priserna...martindahmartin sa:alltså fattar inte att de kan kosta så mycket, de är ju säkert så att han själv vill ha lite pengar från det, men 7000:- låter som att de tagit ett överpris, hade nog blivit populärare om de kostade 5000:-Blidee sa:7000:- kmr det kosta...Va jävligt inne på det tills jag hörde priset![]()
![]()
aha, där har du rätt, tänkte inte så, men nog är det lite dyrt, om man måste köpa något annat med, och många på freeride (mig inräknat) är inte nog gamla att jobba och får månadspeng istället. Och jag skulle ha varit tvungen att spara i 7 månader utan att köpa nå alls förutom ladda mobilen, för att få råd till skidstället, och sen om jag även behöver skidor eller pjäxor och årskort så blir det ju lite mer, så enligt mig så är stället lite för dyrt för mig, men allt är ju relativt, beror på ens inkomst och hur mycket annat man tänker köpa.Carled sa:Nu förstod inte jag jättemycket av det du skrev, men en högt pris behöver inte bara vara resultatet av fasta kostnader från produktion och liknande. Är någonting dyrt är det inte lika många som kan köpa det och det blir exklusivt, och därmed mer eftertraktat. Med det höga priset kommer inte varenda kotte åka runt med det...
Sen tycker inte jag 7000:- är så jäkla dyrt för ett skidställ, men om man skall byta varenda säsong bara för att det inte matchar skidorna då kan det ju bli lite kostsamt...