Vad kommer ur dina lurar?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Perkal

Ny medlem
Som rubriken lyder, Vad kommer ur dina lurar?
Tänkte fråga er vad ni lyssnar på för musik i och utanför backen! Kanske lyssnar du på hiphop när du shredar i parken och lyssnar på rock när du drar ner för bergen?
Dela gärna med er av eran musik genom att säga genre och artistens/gruppens namn och så klart låten. Kanske du gillar vissa specifika låtar för vissa tillfällen säg gärna varför du drar igång den för det tillfället kan det vara en fet hiphop låt för att dra igång rytmiken i kroppen eller sätter du drar på rocken för att få igång adrenalinets flöde!

Jag tror ni förstår.

Ärtor ut.

Till puderåkningen... Blue Oyster Cult - Don't fear the reaper, Scorpions - Dust in the wind. Sen kan man väl till själva åkningen köra på allting som funkar vid bilkörning. Deep Purple - highway star, golden earring - radar love. Skulle väl även vilja påstå att det kommer bli en hel del 80tals-rock ur mina lurar vid nästa skidresa. Mycket Dokken, Mötley Crue, Iron Maiden och Judas Priest. Kan även bli lite Crashdiet

Sök istället. Vet inte hur många sådan här trådar det finns. Låser den tills någon ger mig en sjukt bra anledning att låsa upp den. På FR-mail!

//H

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp