Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Själv fick jag ju 1080 foil 169cm k2 fujative 2005 och och lite billigare grejer so head ryggskydd ochden vanligaste hjälmen av dom alla pro tec: hjälm beige allting var schysst efetrsom att jag fick 30% på det. så vad ska man önska sig egentligen jag citerar deespin SNÖÖÖÖ och schysta hopp. Det enda jag önskat mig det är en snow skate (500kr) på www.top12.se den ska jag kunna ha rätt kul med
Pengar
Till nya skidor
Till lägenhetshyra i alpland
Till mat så jag kan åka skidor
Till kringutrustning såsom tält och annat nödvändigt för "seriös" skidåkning
Till en videolamera med flashiga tillbehör så jag kan dokumentera allt
Till en bil så jag inte blir fast på en skidort
ja en bil, en skoter, en lägenhet saker man aldrig kommer få i julklapp kan man ju önska sig men chansen att man får dom är väl ganska små..
annars vet jag inte, en sweet hjälm vet jag dock jag kommer få.. men det är väl det enda jag behöver inom skidomr.
har som inte stora krav, julen e över reklamerad
jag är ingen sosse men jag kan väl ändå vara avundsjuk och tycka att andra som får allt dom pekar på är bortskämda när man själv bor i en fattig familj.
men jag fick ju skidorna i typ augusti o kläderna annan månad o skisen kpte vi på conrad för 3500 o kläder under 1000 lappen på byxa under 1000 på jacka.
pjxor typ 1999:-
hjälm 1000:-
gogglarna köper jag själv.
och jag måste ju ha grejjor. kläderna va försmå o pjäxor också. skidor också.
själv har jag redan fått min största julklapp:D
ett par Völkl Dogen+Salomon Xwave X7+Scott stavar+Salomon skidfodral:D
så jag e jävlit nöjd med vad jag en får på julafton.. men lite pengar så att ja kan köpa Cross Ironjacket(cryptonite) skulle inte va helt fel:D
Black Ingvars samlade verk på vinyl!
Njeeee, eller ööh, kanske inte ändå... Men ett par fetingar hade suttit fint; främst Dynastar Legend-laggen eller kanske Elan Mantis 777... Inga råfetingar, men de duger åt mig, så kom igen, Tomten!!