Vad önskar du dig i julklapp?

Vill också ha en Frenzy-kite från Ozone, men jag får nog nöja mig med nya pjäxor :)
Men jag får nog lite cash också, sen är det bara att spara.

GOD JUL på er!

Själv fick jag ju 1080 foil 169cm k2 fujative 2005 och och lite billigare grejer so head ryggskydd ochden vanligaste hjälmen av dom alla pro tec: hjälm beige allting var schysst efetrsom att jag fick 30% på det. så vad ska man önska sig egentligen jag citerar deespin SNÖÖÖÖ och schysta hopp. Det enda jag önskat mig det är en snow skate (500kr) på www.top12.se den ska jag kunna ha rätt kul med

Pengar
Till nya skidor
Till lägenhetshyra i alpland
Till mat så jag kan åka skidor
Till kringutrustning såsom tält och annat nödvändigt för "seriös" skidåkning
Till en videolamera med flashiga tillbehör så jag kan dokumentera allt
Till en bil så jag inte blir fast på en skidort

ja en bil, en skoter, en lägenhet saker man aldrig kommer få i julklapp kan man ju önska sig men chansen att man får dom är väl ganska små..
annars vet jag inte, en sweet hjälm vet jag dock jag kommer få.. men det är väl det enda jag behöver inom skidomr.
har som inte stora krav, julen e över reklamerad

saker.
handskar skulle va kul o få. ny mp3 också. på örsäkringen:P

vissa här e ju bara för rika asså...ofta man får 2 par skidor, pjäxa och googles m.m. på samma gång, då e man bortskämd!

Jag önskar mig ett par FEETA googles..

håller med e-Lias. Ahlnas alla grejor måste ju gått på 15 lax. En av dom grejerna kan man få och det andra får man jobba ihop till själv.

jag är ingen sosse men jag kan väl ändå vara avundsjuk och tycka att andra som får allt dom pekar på är bortskämda när man själv bor i en fattig familj.

men jag fick ju skidorna i typ augusti o kläderna annan månad o skisen kpte vi på conrad för 3500 o kläder under 1000 lappen på byxa under 1000 på jacka.
pjxor typ 1999:-
hjälm 1000:-
gogglarna köper jag själv.

och jag måste ju ha grejjor. kläderna va försmå o pjäxor också. skidor också.

själv har jag redan fått min största julklapp:D
ett par Völkl Dogen+Salomon Xwave X7+Scott stavar+Salomon skidfodral:D
så jag e jävlit nöjd med vad jag en får på julafton.. men lite pengar så att ja kan köpa Cross Ironjacket(cryptonite) skulle inte va helt fel:D

Black Ingvars samlade verk på vinyl! ;)
Njeeee, eller ööh, kanske inte ändå... Men ett par fetingar hade suttit fint; främst Dynastar Legend-laggen eller kanske Elan Mantis 777... Inga råfetingar, men de duger åt mig, så kom igen, Tomten!!

900 miljarder dollar i små valörer, omärkta i många snygga metallväskor utan lås..

ställ dem i min hall.. jag kommer hem om ett tag och tar hand om dem..

tack

/K

en pistmaskin,snökanon,slalombacke,ett hopp,ett till hopp,ett till hopp med en rail,fågelfrön,en klocka som går fel och en trasig mössa.

Några av dom saker jag önskar mig.

Och kanske ett liv som inte lever här på freeride också...

Tillbaka
Topp