vad sätter du?

vad sätter du?
ja sätter fetaste tricken någonsin, tex knee scrap, face plant to fakie och till sist en, switch ambulance driver to the hospital with a broken bone.

vad sätter du?
switch-knee-rail-to-no-hands-dude-flip-1080-double-ass-grab-to-fakie--spin... (med ena pjäxan uppknäppt)

det där med fakielandningen har kommit nu på senaste tiden så landningen är inte helt 100 än, men snart sitter den (hoppas jag)

annars sätter jag 180 rätt clean

vad sätter du?
Jag sätter mig på röven... ;)

Nej, ärlig talat sätter jag ingenting, de får gånger jag försökt sätta en 180 med carvinglagg har jag misslyckats totalt. Men hoppa gör jag ändå.

Senast ändrad:
vad sätter du?
wobbl sa:
switch pizzaflip. mitt eget såklart.
man gör en 90 graders lincoln, sen gör man en 360, gör 90 graders lincoln tillbaka, landar.
öva på de ni ;) det blir ungefär som en pizza, platt ! :D
skitsnacck!! PIZZA FLIPPEN e mitt trick och ingen annans!

vad sätter du?
Jag är "newschool ghetto ganzta hip-hop jibber" och har åkt Twintips i 1 år nu, jag "åker" på mina nya K2 futjative, med min Giro B.L hjälm och Oakley wisdom goggles. "åker" hellst i åre på sportloven där mina föräldar köpte en nya stuga som jag och mina polare kan ha o supa i på loven och "åka" twintips. Jag sätter alla trick man kan sätta i parken!!!!

:O LOLHEHEOMFG

vad sätter du?
Jag Började Åka Skidor igår å ja började mad att sätta en asshole-madda-fucker-slide to 1080 bajshinks tanga

(Plus en Asscrack på slutet)

vad sätter du?
Pizzaaugust sa:
wobbl sa:
man gör en 90 graders lincoln, sen gör man en 360, gör 90 graders lincoln tillbaka, landar.
sen kan man utväckla pizza flippen med att lägga på extra ost. och om man vill bea men de e fett svårt

vad sätter du?
Pizzaaugust sa:
Pizzaaugust sa:
wobbl sa:
sen kan man utväckla pizza flippen med att lägga på extra ost. och om man vill bea men de e fett svårt
åt faktiskt fizza idag

Tillbaka
Topp