krrilleeee
Ny medlem
vad sätter du?
jag sätter noseplant jag "stolt"
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Självförtroendeniklas_karlstrom sa:jag satter allt.
HAHA deklart han har självförtroende.. de e ju faan niklas karlström..Wilhelmss0n sa:Självförtroendeniklas_karlstrom sa:jag satter allt.![]()
:Dk-w sa:Sätter mig mest framför tvn och kollar på nån schysst skidrulle...
Kan också fixa en wrong-stålkant-to-noseblood
ja hon är skönAllele sa:ja sätter inger:D
Så jävla klockrent:Dtr4pp sa::Dk-w sa:Sätter mig mest framför tvn och kollar på nån schysst skidrulle...
Kan också fixa en wrong-stålkant-to-noseblood
nej inte fan sätter du spread me moonski..Per_Moberg sa:Jag sätter allt du sätter fastän jag kör på en 200cm lång monoski.
nej inte fan sätter du spread me moonski..Per_Moberg sa:Jag sätter allt du sätter fastän jag kör på en 200cm lång monoski.
skitsnacck!! PIZZA FLIPPEN e mitt trick och ingen annans!wobbl sa:switch pizzaflip. mitt eget såklart.
man gör en 90 graders lincoln, sen gör man en 360, gör 90 graders lincoln tillbaka, landar.
öva på de nidet blir ungefär som en pizza, platt ! :D
sen kan man utväckla pizza flippen med att lägga på extra ost. och om man vill bea men de e fett svårtPizzaaugust sa:skitsnacck!! PIZZA FLIPPEN e mitt trick och ingen annans!wobbl sa:switch pizzaflip. mitt eget såklart.
man gör en 90 graders lincoln, sen gör man en 360, gör 90 graders lincoln tillbaka, landar.
åt faktiskt fizza idagPizzaaugust sa:sen kan man utväckla pizza flippen med att lägga på extra ost. och om man vill bea men de e fett svårtPizzaaugust sa:skitsnacck!! PIZZA FLIPPEN e mitt trick och ingen annans!wobbl sa:switch pizzaflip. mitt eget såklart.