vad sätter du?

vad sätter du?
Bruna Berit! Glöm inte att jag sätter fakie rosa pantern.

Plus att jag behärskar åkning med JÄTTE mycket häng på brallerna!

vad sätter du?
Jag sätter så coola trick att de inte ens har något coolt street namn. De är till och med så coola att man inte ens kan se dem.

vad sätter du?
Men jag KAN åka skidor me JÄTTE-pösiga brallor me JÄTTE mycket häng på!!! Tror ni mej inte???? jag KAN ju det!!!

Jag sätter förresten switch GRAB-HOLD!!

och en dude-graber!

jag är mycket bättre än alla ni!!

vad sätter du?
WOW! vilka människor man får kontakt med genom den här sidan! måste genast ut och prova alla dessa grymma trick. särkilt den där med King Edward...

vad sätter du?
Det börjar arta sig!
En front-side-face-plant fixar jag lätt. Jag har däremot lite svårigheter med min switch-390-body-slam. Lite bökigt att träna på barmark. Men det går.
Man vill ju helst sätta en full-ass-grind fakie! Det tar nog ett tag att lära sig men "den som ger sig kommer undan" som det heter...

vad sätter du?
jag satte 360 i åre! så jävla kul! nu i vinter ska jag sätta 540,360 grabb men vet ej vilken grabb och bakflip måste ju hända någon gång!

vad sätter du?
Sammanfattning

Folk sätter alltså:
En massa dudes, potatisar, bitchassmotherfuckers, rosa pantern, någon gammal död engelsk kung, fulla rövar, tarmar, en 745år gammal vit köttros, barbapappor, ett gäng grabbar och någons morsa.

Verkar vara få människor med normal sexuell läggning här. Tur att man ska på säsong med folk som sätter pengar eller göteborgskor. Får ha överseende med de döda kungarna.

vad sätter du?
Jag sätter mig ned, stoppar gamla träpipan lite försiktigt. Tänder på och betraktar alla som svischar förbi mig i neon och farfegnuegen ski-wear.

Tänk att få vara 20 år gammal på 80-talet tänker jag, och rik. Då kunde man komma undan utan att ha smak....

Tillbaka
Topp