Vad ska david göra i FTV#11?

tror frågan har tolkats på olika sätt här, men fortsätt med fingrarna, typ två fulla nävar + 1 finger, blir kul mot FTV # 32, kommer se riktigt r-tard ut :D

Mitt förslag är att du skippar fingrarna efter Freeride.TV #10 och låter medlemmar skicka in korta klipp när dom gör något som har med numret på programmet att göra, tex för Freeride.TV #11 Skulle någon kunna ha skickat in ett klipp där han/hon tex sätter någon snygg flipp och har tävlingsnummer 11 och lyckas få numret i fokus, eller så skulle man kunna skicka in ett klipp då någon äter 11 småkakor jävligt fort (snabbspolat är väll att föredra :P) eller kanske ett gäng med kompisar som bygger en mänsklig pyramid med 11 personer (inte för att 11 är ett bra tal att bygga en pyramid på men ni fattar väll idén), möjligheterna är ju ändlösa. På så sätt kan ju medlemmarna få en chans i rampljuset med =)

Sen till förslag på program innehåll så skulle jag vilja se lite skimboarding på Svensk mark. Kanske någon grymt longboardavsnitt eventuellt freeboard med. 8)

jeppenator sa:
FREERIDE cribs! man åker till olika fr medlemmar å filmar.. hahahaha sjukt kul ide:D
haha det lät som en riktigt nice ide, skulle vara roligt att se hur det ser ut hos alla freerajdare :)

Skulle vara roligt om David kunde lägga in ett litet "Cribsklipp" i varje FreerideTV Avsnitt under sommaren :)

Senast redigerad av en moderator:
Deespin sa:
jeppenator sa:
FREERIDE cribs! man åker till olika fr medlemmar å filmar.. hahahaha sjukt kul ide:D
haha det lät som en riktigt nice ide, skulle vara roligt att se hur det ser ut hos alla freerajdare :)

Skulle vara roligt om David kunde lägga in ett litet "Cribsklipp" i varje FreerideTV Avsnitt under sommaren :)
är du inte lite ävl positiv nu deespin, det är inte bra för din image...

jeppenator sa:
Om personen i fråga har ett eget crib kan det juh vara lite intressant kanske, för personligen tycker jag inte det skulle vara så intressant att se vad din morsa stoppat i kylskåpet eller vilken bil din farsa har. Jag skulle juh hällre se hur det är hemma hos TJ å grabbarna, iof kanske det är lite svårt men det vore kul 8)

Senast ändrad:
Jon kan gott ta och visa sin lya i monaco :)
Han har ju faktiskt bil att visa upp också...

L3LL3 sa:
Mitt förslag är att du skippar fingrarna efter Freeride.TV #10 och låter medlemmar skicka in korta klipp när dom gör något som har med numret på programmet att göra, tex för Freeride.TV #11 Skulle någon kunna ha skickat in ett klipp där han/hon tex sätter någon snygg flipp och har tävlingsnummer 11 och lyckas få numret i fokus, eller så skulle man kunna skicka in ett klipp då någon äter 11 småkakor jävligt fort (snabbspolat är väll att föredra :P) eller kanske ett gäng med kompisar som bygger en mänsklig pyramid med 11 personer (inte för att 11 är ett bra tal att bygga en pyramid på men ni fattar väll idén), möjligheterna är ju ändlösa. På så sätt kan ju medlemmarna få en chans i rampljuset med =)

Sen till förslag på program innehåll så skulle jag vilja se lite skimboarding på Svensk mark. Kanske någon grymt longboardavsnitt eventuellt freeboard med. 8)
Skulle vara rätt svårt att göra en pyramid av typ 30 pers sen:P å äta 30 kakor :P

moeller sa:
Skulle vara rätt svårt att göra en pyramid av typ 30 pers sen:P å äta 30 kakor :P
Men använd fantasin, Stanna under vattnet i 30 sec å ta tid, filma sedan tidtagaruret och visa att personen va under vattnet i 30 sec... eller skjut din kompis med 30 paintballskott och trixa in en räknare i ena hörnet som tickar för varje skott du skjuter så man ser att du skjutit tex 30 skott... använd fantasin, sa aldrig att man MÅSTE bygga en pyramid eller äta kakor, det va bara förslag. Kan ju bli rätt kul grejjer och det ger juh alla freeriders en möjlighet att visa sin kreativitet. Peace!

vore ballt om du tar hjälp av folk du intervjuar kanske? t.ex om du intervjuar jon olsson. så får han va med med sina fingrar. med ett stort leende tror ja d blir ganska bra stämning i början på programmet eller har jag fel? :D

Senast ändrad:
finns ju ganska mycket surfare, cykelåkare, skatare här på fr... kanske borde ägna sig lite åt dom.. ?
intervju med nån nån ung jibber... nån tävlingsarrangör lr nått sånt..
nån tävling kanske...
tack för mig.. :P

ta hjälp av nån annan på redakrionen som visar 1 finger i bild också :P Men bara hans/hennes hand sak synas:P

Tillbaka
Topp