J-rockner
Ny medlem
Vad ska david göra i FTV#11?
he he, men om man inte har en film kamera då???jeppenator sa:men man får väl filma hos sig själv å skicka in.. är de inte de fr tv går ut på?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
he he, men om man inte har en film kamera då???jeppenator sa:men man får väl filma hos sig själv å skicka in.. är de inte de fr tv går ut på?
jo o ,, jag har svaret på det. man ber en kompis som har en filmkamera att filma en och sen skicka in!jeppenator sa:då kan man inte va me!..
Aa det vore fett bra!!Japaner sa:Vad proffsen gör på sommarn kan vara kul.
eller rista med en rostig spik på ryggenhollibob sa:Du borde tatuera ett streck på armen för varje avsnitt![]()
haha det lät som en riktigt nice ide, skulle vara roligt att se hur det ser ut hos alla freerajdarejeppenator sa:FREERIDE cribs! man åker till olika fr medlemmar å filmar.. hahahaha sjukt kul ide:D
är du inte lite ävl positiv nu deespin, det är inte bra för din image...Deespin sa:haha det lät som en riktigt nice ide, skulle vara roligt att se hur det ser ut hos alla freerajdarejeppenator sa:FREERIDE cribs! man åker till olika fr medlemmar å filmar.. hahahaha sjukt kul ide:D
Skulle vara roligt om David kunde lägga in ett litet "Cribsklipp" i varje FreerideTV Avsnitt under sommaren![]()
äg, bästa iden på länge.jeppenator sa:FREERIDE cribs! man åker till olika fr medlemmar å filmar.. hahahaha sjukt kul ide:D
Om personen i fråga har ett eget crib kan det juh vara lite intressant kanske, för personligen tycker jag inte det skulle vara så intressant att se vad din morsa stoppat i kylskåpet eller vilken bil din farsa har. Jag skulle juh hällre se hur det är hemma hos TJ å grabbarna, iof kanske det är lite svårt men det vore kul 8)jeppenator sa:FREERIDE cribs! man åker till olika fr medlemmar å filmar.. hahahaha sjukt kul ide:D
Skulle vara rätt svårt att göra en pyramid av typ 30 pers sen:P å äta 30 kakor :PL3LL3 sa:Mitt förslag är att du skippar fingrarna efter Freeride.TV #10 och låter medlemmar skicka in korta klipp när dom gör något som har med numret på programmet att göra, tex för Freeride.TV #11 Skulle någon kunna ha skickat in ett klipp där han/hon tex sätter någon snygg flipp och har tävlingsnummer 11 och lyckas få numret i fokus, eller så skulle man kunna skicka in ett klipp då någon äter 11 småkakor jävligt fort (snabbspolat är väll att föredra :P) eller kanske ett gäng med kompisar som bygger en mänsklig pyramid med 11 personer (inte för att 11 är ett bra tal att bygga en pyramid på men ni fattar väll idén), möjligheterna är ju ändlösa. På så sätt kan ju medlemmarna få en chans i rampljuset med =)
Sen till förslag på program innehåll så skulle jag vilja se lite skimboarding på Svensk mark. Kanske någon grymt longboardavsnitt eventuellt freeboard med. 8)
Men använd fantasin, Stanna under vattnet i 30 sec å ta tid, filma sedan tidtagaruret och visa att personen va under vattnet i 30 sec... eller skjut din kompis med 30 paintballskott och trixa in en räknare i ena hörnet som tickar för varje skott du skjuter så man ser att du skjutit tex 30 skott... använd fantasin, sa aldrig att man MÅSTE bygga en pyramid eller äta kakor, det va bara förslag. Kan ju bli rätt kul grejjer och det ger juh alla freeriders en möjlighet att visa sin kreativitet. Peace!moeller sa:Skulle vara rätt svårt att göra en pyramid av typ 30 pers sen:P å äta 30 kakor :P