Vad ska jag göra? surfa eller klättra...

Hej

Vill dra iväg juli månad och behöver ltie grymma tips på vad jag ska göra och var???

Älskar vattensporter och är sugen på att lära mig våg/vindsurfning även kite också...

Säsongade i chamonix i vintras där jag lärde mig klippklättra...

Jag behöver helt enkelt tips på bra ställen man kan dra till och köra mkt vattensporten men även annat... vet att många drar till bali... men är det värt det och hur bra är det nu på sommaren?

Tackar för alla tips som kommer!

dra till brazilien och surfa, det är awesome där och du kan även köra kite där. rekomenderas starkt att dra dit!

Antar att det finns väldigt många ställen som har mycket bättre vågor och så, men jag var på barbados i vintras och där var det många som vind/våg surfade och även körde kite. Barbados är i sig ett riktigt skönt ställe också!

tack för tipsen.... men är inte vinter nu eller ja iaf snart sommar... var är det bäst att dra med bra surfning och skönt folk... är mest sugen på allt... så vindsurf vore grymt kul omd et fanns också... jag vill till vattensportens chamonix...;) var är det?!?!?

Joel_Uddenas sa:
tack för tipsen.... men är inte vinter nu eller ja iaf snart sommar... var är det bäst att dra med bra surfning och skönt folk... är mest sugen på allt... så vindsurf vore grymt kul omd et fanns också... jag vill till vattensportens chamonix...;) var är det?!?!?
Bali kanske?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp