Vad Skulle Du Göra?

Vad Skulle Du Göra?
Jag skulle ha skitit ner mig !

Vad skulle du har gjort om du gjorde en 1440 nosemute ?

Vad Skulle Du Göra?
Detta är mitt riktiga svar:

Jag skulle sälja den till någon !

Vad skulle du har gjort om du gjorde en 1440 nosemute ?

Vad Skulle Du Göra?
då hade jag sagt, spenderade du alla våra pengar på den jävla byn? bättre att köpa en fet stuga med helikopterplatta på och sedan ett årskort.

PUM oj.. fel... Vad skulle du göra om snön uteblev helt och hållet över världen säsong 09/10?

Vad Skulle Du Göra?
undra hur sketan jag inte märkte det då dom står 1 meter ifrån sängen

Vad skulle du göra om du tappade allt hår på höger ögonbryn och alla vänstra ögonfransar?

Vad Skulle Du Göra?
jag skulle raka bort de vänstra ögonbrynen och de högra ögonfransarna...

Vad skulle du göra om dina händer förvandlades till fötter och tvärt om..

Vad Skulle Du Göra?
vart ute och rippt' some rails, eller nåt:D

Vad skulle du göra om du fick reda på att det ALDRIG skulle komma nå mer snö i hela världen?

Vad Skulle Du Göra?
Kinkan sa:
bli förrvirrad

Vad skulle du göra om freeride skulle lägga ned
Gå över till NS på heltid.

Vad skulle du göra om du var tvungen och mörda någon och bara med antingen ett tangentbord eller en mus, skulle du mörda med musen lr tangentbordet samt hur skulle det gå till?

Vad Skulle Du Göra?
strypa med mussladden så klart, "rear naked choke !"

vad skulle du göra om mona sahlin blev statsminister och gifte sig med din pappa?

Vad Skulle Du Göra?
hade antagligen tagit sladden till musen och sedan försökt att strypa personen:)

ny fråga. hade antagligen dragit henne i tvåan, som hämnd för allt skitsnack man har fått utså med.

Vad hade du gjort om någon bröt sig in i ditt garage o du ringer 112 men dom avsäger ditt samtal? ungefär såhär hade jag tänkt mig;

man ringer polisen för ett pågående garageinbrott, men de hävdar att de inte har någon ledig patrull att skicka. Så mannen ringer upp efter en stund igen och säger att de inte behöver skicka någon patrull, eftersom han skjutit tjyvarna. Det hela resulterar i att tolv polisbilar och en helikopter anländer, varpå polisen säger "Du sa ju att du hade skjutit dem?" när de ser de fullt levande inbrottstjyvarna, och mannen svarar "Och ni sa att ni inte hade några patruller att skicka."

Senast ändrad:
Vad Skulle Du Göra?
jag skulle nog skjutit dem, eller kanske visat upp mina jackie chan moves

vad skulle du göra om xgames va i din trägård?

Senast ändrad:
Vad Skulle Du Göra?
Hade antagligen inte tagit hans erbjudande då jag inte finner han attraktiv. gör du?

Vad hade du gjort om det blev en shootout utanför mcdonalds en lördagskväll där en massa fjortisar är inblandade?

Vad Skulle Du Göra?
jag hade tagit upp min glock 17 och hs:at alla(gangzta)!

vad skulle du göra om du fick 1 miljon att spendera på en dag?

Vad Skulle Du Göra?
kaalspin 1440 med uglygrab, helt klart.

Vad skulle du göra om du fick en pistol med en kula i och du var tvungen att skjuta någon?

Vad Skulle Du Göra?
Sova ofc:D

vad skulle du göra om du såg din granne skita på din "box som du har på gården"?

Vad Skulle Du Göra?
skita på hans fula katt som springer villt på våran gård.

vad skulle du göra om du fastnade med tänderna i ett träd?

Tillbaka
Topp