Vad Skulle Du Göra?

Vad Skulle Du Göra?
jag skulle tappa fattningen och börja dreggla alldeles för mkt för att det ska vara okej

vad skulle du göra om du upptäckte din lillebror hade ätit upp ditt godis på lördagkvällen?

Vad Skulle Du Göra?
först skulle jag fråga mamma när jag fick en lille bror sen skulle jag ta hans

vad skulle du göra om jeppenator döda en glasögonorm

Vad Skulle Du Göra?
jag skulle bli imponerad

vad skulle du göra om du insåg att prosopagnostiker, både apperceptiva och associativa, faktiskt är sämre än normala människor på att göra perceptioner av känslor i andra människors ansikten?

Vad Skulle Du Göra?
fortsätta åka snowboard om inte det räknas som skidaaaaaaaaaa

vad skulle du göra om du insåg att prosopagnostiker, både apperceptiva och associativa, faktiskt är sämre än normala människor på att göra perceptioner av känslor i andra människors ansikten?

Vad Skulle Du Göra?
jag skulle säga whaaat! Är det sant? trodde tvärtom!

vad skullle du göra om din mamma sålde dina skidor för att ha råd till mat över sommaren?

Vad Skulle Du Göra?
Jag skulle svara med: Metafysiken i det relativa ordets mening existerar möjligtvis om vi får ta med den moraliska aspekten i detta filosofiskt komplicerade mästerverk utav...vem...är frågan.

vad skulle du säga/göra om jag sa:Ordet huruvidas mening måste vara: "Huruvida är Pers byxor?" Därav drar jag den visospatiala slutsatsen att huruvida egentligen är en s.k. samman- sättning. Sammanfattningsvis kan sägas att man kan undra huruvida huruvida bör användas.

Vad Skulle Du Göra?
saga att det du gjorde är en paradigma parasollers parallax är parapsykologiskt parallell i den långa loppan.

vad skulle du göra om du ser dina föräldrar, har en intim beröring av en penetrering

Vad Skulle Du Göra?
grinat...

Vad skulle du göra om du fick en rib båt med 4 x 350 hästars motorer.?

Senast ändrad:
Vad Skulle Du Göra?
bett han bangat på mig lika hårt som han afterbangar ;) :P

vad skulle du göra om sommarn vart full med snö men fortfarande grymt väder?

Vad Skulle Du Göra?
försöka ta maten och äta upp den själv

vad skulle du göra om jag åt upp din mat som du hade lagat åt dig själv?

Vad Skulle Du Göra?
antagligen äta maten jag hade lagat åt min bror

vad hade du gjort om du hade fått välja mellan vara grym på skis/snowboard med hyfsad stil och dessutom vara jätteful eller vara en medelmåtta med asgrym stil och alla tjejer vill ha dig?

Vad Skulle Du Göra?
Som det är nu då, alternativ nr 2

VAd skulle du välja, surfa i Västindien 1 år eller skida 1månad i alperna med grymt puder?

Senast ändrad:
Vad Skulle Du Göra?
lätt surfa, fast skulle väl mest steka för kan inte surfa! men på ett år lär man sig!

vad skulle du göra om du blev blind och inte kunde fortsätta göra allt du älskar?

Snödjup

Tillbaka
Topp