Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
vad skulle du göra om du insåg att prosopagnostiker, både apperceptiva och associativa, faktiskt är sämre än normala människor på att göra perceptioner av känslor i andra människors ansikten?
fortsätta åka snowboard om inte det räknas som skidaaaaaaaaaa
vad skulle du göra om du insåg att prosopagnostiker, både apperceptiva och associativa, faktiskt är sämre än normala människor på att göra perceptioner av känslor i andra människors ansikten?
Jag skulle svara med: Metafysiken i det relativa ordets mening existerar möjligtvis om vi får ta med den moraliska aspekten i detta filosofiskt komplicerade mästerverk utav...vem...är frågan.
vad skulle du säga/göra om jag sa:Ordet huruvidas mening måste vara: "Huruvida är Pers byxor?" Därav drar jag den visospatiala slutsatsen att huruvida egentligen är en s.k. samman- sättning. Sammanfattningsvis kan sägas att man kan undra huruvida huruvida bör användas.
vad hade du gjort om du hade fått välja mellan vara grym på skis/snowboard med hyfsad stil och dessutom vara jätteful eller vara en medelmåtta med asgrym stil och alla tjejer vill ha dig?