Vad Skulle Du Göra?

Vad Skulle Du Göra?
Köpt en riktigt najjs stuga någonstans och åkt skidor dagarna långa.

Vad skulle du gjort om Redbull ville ge dig spons

Senast ändrad:
Vad Skulle Du Göra?
växt

vad hade du gjort om min farfar helt plötsligt knackat på hos din mormor och smitt en plan om att förstöra ditt liv?

Vad Skulle Du Göra?
Blivit ganska paff då min mormor inte längre är i livet!

Vad skulle du göra om din ena hand förvandlades till ölkran med oändligt mycket 37 gradig Slotts öl?

Vad Skulle Du Göra?
Åka till en afrikans burma katt från chile o fråga vad han kommer få i julklapp.

Vad skulle du göra om det kom fram en ond varg och sa att " Vet du varför hundar bara går på 3 ben? "

Vad Skulle Du Göra?
flytta till kläppen ;)

vad skulle du göra om du vart tvingad att åka till chaminox utan pengar, det enda du fick ta med var kläder för en dag (som du skulle använda en säsong ) och dina skidsaker.?

Vad Skulle Du Göra?
skaffa ett jobb i en bar! få fett me cash och köpa mer kläder och ett place att bo.. och äga berget!

vad skulle du göra om min mormor ägde dej i backen?

Vad Skulle Du Göra?
ja skulle äga din farmor ;)

va skulle du göra om alla din kompisar åkte till alperna och shreeeedade som fan, och du var tvungen och va hemma och göra lexor ?

Vad Skulle Du Göra?
Köpa piggelin glass

Vad skulle du göra om du träffade några nakna tjejer i backen??

Vad Skulle Du Göra?
flytta till bahamas och leva livet...... .. . . . ..

Vad skulle du göra om du hittade två knappar: en som sprängde alla i din familj och alla världens terrorister och en annan som gav dig swivel sweepers isället för händer men också ger varje barn i hela världen en påse godis. Vilken knapp skulle du trycka på?

Vad Skulle Du Göra?
Jag skulle tycka det var synd för svensk freestyle osv och läsa om det på aftonbladet imorgon. Glömmer det nog tyvär ganska snart.

Vad skulle du göra om nästa person (som alltså kommer svara på din fråga) först inte kan använda google, sedan struntar fullständigt i din fråga och till sist ställer den tråkigaste frågan hittils i denna tråd?

=(

=(

=(

=(

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp