Vad tycker ni om Troublemaker 2008?

adamreivant

Ny medlem
Tjena.
vad tycker ni om Dynastars Troublemaker 2008 modellen?
Jag funderar på att köpa ett par så jag skulle vilja veta allt om dom t.ex om dom e lika lätta som 2007 modellerna. jaa jag skulle vilja veta alla åsikter hur dom är och vad ni tycker om grafiken.

Senast ändrad:
asså jag ligger där mitt i mellan för jag älskar grafiken på 07:erna, men jag har hört att 08 e lite bättre... dom e ju sådär snygga men men.
är dom bättre en 07:erna?

Det är väl en smak sak ! skillanden är väl måtten ! dom nya är lite bredare tror ej du kommer märka så stor skillnad!

Yngre_93 sa:
ok men vad blir det för skillnad med bredare skidor :P?
bättre svängar? bättre trick :P? bättre spinns?
Att få bättre flyt i puder är vad det hela handlar om. Bredare skidor kan även upplevas stabilare i parken. Nackdelen när skidorna blir bredare är att dom generellt blir svårare att carva med i pisten.

Men de 3 mm i midja som skiljer detta års med florårets modell har ingen större påverkan.

dom e grymt skumma men endå rätt fina :D
och som alla säger så e dom grymt bra också... :D
Nån som vet ungefär vilken pris nivå dom kommer ligga på?

Yngre_93 sa:
osst sa:
det är ju onödigt att köpa dom i sverige om man kan köpa dom billigare i tyskland ju!
ja men ja känner inte för att beställa från tyskland det tar ju längre tid plus att man får ju inte se dom innan man köper dom!
det tar typ 3-4 dagar o du kan väll åka till ngn skidaffär o kolla på dom? du är bara sjukt bränd om du köper dom i sverige. det är ju fan samma skida.

Tillbaka
Topp