magnusericsson
Ny medlem
Vadå skidkläder i tunnelbanan?
Zlatan gjorde det på Harry's i Sälen!The-Geb sa:Är det inte i Åre man vaskar skumpa??? :D:D:DAdamClaeson sa:...Eller till Sälen och vaska skumpa.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Zlatan gjorde det på Harry's i Sälen!The-Geb sa:Är det inte i Åre man vaskar skumpa??? :D:D:DAdamClaeson sa:...Eller till Sälen och vaska skumpa.
Det var väl onödigt... Champagne som är så gott...magnusericsson sa:Zlatan gjorde det på Harry's i Sälen!The-Geb sa:Är det inte i Åre man vaskar skumpa??? :D:D:DAdamClaeson sa:...Eller till Sälen och vaska skumpa.
när var han där? nyligen?magnusericsson sa:Zlatan gjorde det på Harry's i Sälen!
Människor som inte har perspektiv brukar ofta klara sig bra utaför sitt eget "habitat". Eller....la_grave sa:
vart kan man köpa en sådan jacka?la_grave sa:Det är väl inget som hindrar färganvändande bara för att man inte använder sportswear?Jane6 sa:när jag har haft på mig min skidjacka (de dagar det varit för \"varmt\" för dunjacka och för kallt för boardshorts) inne i stan har jag faktiskt fått flertalet komplimanger från random strangers i alla åldrar i stil med \"skönt att folk vågar ha på sig färg istället för samma gamla svarta hela tiden\". Min mor avskyr min jacka, men vad vet jag, hon kanske är en kvarglömd relik från samma tid som la_grave?
Jag använder tex
http://www.111vox.com/data/product/images/41852010841618444185316_L.jpg
höst/vår.
Det är nog bara de som inte hunnit acklimatisera sig till huvudstaden, alla kan ju inte ha stilkollen som alla de 2% Stockholmare som faktiskt är födda och uppvuxna i stockholm har!la_grave sa:Någon som kan förklara hur man tänker när man går runt i skidkläder eller annan sportswear innanför tullarna eller i tätorter som inte är skidorter? Skidkläder har man på berget och till/från berget. I stan har man stadskläder, eller?
Eller kör ni med surfoutfit i stan, skidkläder när ni surfar och stadskläder på berget? Sjukt fult med folk som ska visa upp sina 5000:- -skidjackor i stan. För att inte tala om skidhandskar eller vandringskängor.
Tror du inte jag gör det? Jag har tom effektiviserat det med färdigtryckta flygblad (som inkluderar kontaktuppgifter till den stylist jag emellanåt anlitar som shoppingsällskap).DAngerd sa:Det är nog bara de som inte hunnit acklimatisera sig till huvudstaden, alla kan ju inte ha stilkollen som alla de 2% Stockholmare som faktiskt är födda och uppvuxna i stockholm har!
la_grave, det är din plikt som Stockholmare att stoppa dessa människor på gatan/tunnelbanan och tala om för dem klart och tydligt hur man beter sig i Stockholm.. Det är att vara konstruktiv, inte att sitta och gnälla på ett internetforum!
Vad heter han? Fernando? Är han portugis?la_grave sa:Tror du inte jag gör det? Jag har tom effektiviserat det med färdigtryckta flygblad (som inkluderar kontaktuppgifter till den stylist jag emellanåt anlitar som shoppingsällskap).DAngerd sa:Det är nog bara de som inte hunnit acklimatisera sig till huvudstaden, alla kan ju inte ha stilkollen som alla de 2% Stockholmare som faktiskt är födda och uppvuxna i stockholm har!
la_grave, det är din plikt som Stockholmare att stoppa dessa människor på gatan/tunnelbanan och tala om för dem klart och tydligt hur man beter sig i Stockholm.. Det är att vara konstruktiv, inte att sitta och gnälla på ett internetforum!
He's back!la_grave sa:Tror du inte jag gör det? Jag har tom effektiviserat det med färdigtryckta flygblad (som inkluderar kontaktuppgifter till den stylist jag emellanåt anlitar som shoppingsällskap).DAngerd sa:Det är nog bara de som inte hunnit acklimatisera sig till huvudstaden, alla kan ju inte ha stilkollen som alla de 2% Stockholmare som faktiskt är födda och uppvuxna i stockholm har!
Så man är en idiot så fort man tar på sig skidkläderna,fan det blir jobbigt i backarna i vinter att veta att du tycker vi e idioter när vi åker omkring i färgglada kläder och inte svart trenchcoat .....la_grave sa:Östersund...ja det var ju typ det som var min poäng. Det är bara bönder (och uppenbarligen skidåkare alternativt så är många Freeridemedlemmar bönder - ytterligare forskning krävs) som inte fattar skillnaden på funktionell klädsel, vardagsklädsel, arbetsklädsel, festklädsel osv.I3ea sa:Haha i Östersund går alla runt i skidkläder när det är kallt på vintern och den som kommer i någon enkel stadsjacka som inte är lämpad för minusgrader eller snöfall så tittar man konstigt på den. Och alla i Östersund åker inte skidor, tycker bara om sköna jackor.
Och jag kan försäkra dig att en tjockare ulljacka/-rock är minst lika varm och i övrigt användbar som skidutstyrsel. Dessutom slipper du se ut som en idiot.
HELT RÄTT! Förtsätt så, färgglatt skare va och inte "Hej-jag-klär-mig-i-svart-för-att-jag-hatar-färgglada-kläder-!linder sa:För att hedra tråden så drog jag på mig min saga väst på dagens stadstur ... ner till knäna och färgglatt, precis som det ska vara och jag såg då inga sura miner![]()
ORD, MAN!Wall-E sa:Man kanske inte har råd med en jacka på varje ställe man ska befinna sig på?
Alla kanske inte bryr sig om att "passa in" överallt.
Man? Jag har alltid trott att Wall-E är en kvinna?kebabmannen sa:ORD, MAN!Wall-E sa:Man kanske inte har råd med en jacka på varje ställe man ska befinna sig på?
stellan-is-on-fire sa:Man? Jag har alltid trott att Wall-E är en kvinna?kebabmannen sa:ORD, MAN!Wall-E sa:Man kanske inte har råd med en jacka på varje ställe man ska befinna sig på?
the fuuuck?
Wall-E sa:http://4.bp.blogspot.com/-9UddOTbtiVM/TWf3Ara8M1I/AAAAAAAAAhk/-T8paEo6Pxo/s1600/wall-e.jpgstellan-is-on-fire sa:Man? Jag har alltid trott att Wall-E är en kvinna?kebabmannen sa:ORD, MAN!
the fuuuck?
Det kanske han är? eller hon...![]()

Är det din nya favvobild tro?kebabmannen sa:Wall-E sa:http://4.bp.blogspot.com/-9UddOTbtiVM/TWf3Ara8M1I/AAAAAAAAAhk/-T8paEo6Pxo/s1600/wall-e.jpgstellan-is-on-fire sa:Man? Jag har alltid trott att Wall-E är en kvinna?
the fuuuck?
Eller Han?
Ja, Per Nyberg , Thats You'r name right?PNyberg sa:Är det din nya favvobild tro?kebabmannen sa:[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/90b3eaeb21c7ece3c00d066d100337ff.jpg[/url]Wall-E sa:http://4.bp.blogspot.com/-9UddOTbtiVM/TWf3Ara8M1I/AAAAAAAAAhk/-T8paEo6Pxo/s1600/wall-e.jpg
Eller Han?
Det stämmer. Verkar som att ingen har missat det :Pkebabmannen sa:Ja, Per Nyberg , Thats You'r name right?PNyberg sa:Är det din nya favvobild tro?kebabmannen sa: