vågar inte dubbel bakot

vågar inte dubbel bakot
kimkimkim sa:
nej, jag har inget tips på hur man kan lära dig att VÅGA dubbel, det blir nog lite svårt att lära ut.
Dock var ju inte frågan om nån kunde lära honom att våga.

"nån som har tips hur man kan göra dubbel bakotvålt?"

OnT, Sök.

vågar inte dubbel bakot
det är inte ett svårt trick, men det kan pirra lite i magen innan man göre första gången,

mitt tipps är att se till att du har bra höjd, tveka inte och ( jally lyssna nu ) gruppera när du är uppochner i den första flippen, grupperar du för tidigt tappar du rotation men grupperar du uppochner ger det motsatt efekt, man får en jävla rotation. ut o pröva o lycka till

// skwees

vågar inte dubbel bakot
flyg högt, kast de bakåt fort utan att tappa höjd och ta tag jämt under knäna och bli så mkt boll du kan och bara vänta å se vart du landar.

vågar inte dubbel bakot
artisty sa:
flyg högt, kast de bakåt fort utan att tappa höjd och ta tag jämt under knäna och bli så mkt boll du kan och bara vänta å se vart du landar.
och där du landar är troligen inte rätt de första gångerna :P

vågar inte dubbel bakot
Jag körde det från minsta trampolinen några gånger tills jag kom runt det utan problem, sedan testade jag det på studsmatta med lite uppstuds. Så enkelt äre!

vågar inte dubbel bakot
ja bara gjorde de efter ett tag när ja kände att ja hade bra air o bra rotation men tyvärr var ja inte grupperad så ja kom inte runt:P

vågar inte dubbel bakot
tänk inte på som du gör nu!!! utan bara gör det när du känner för de och gör de innan du du har taänkt på vad som kan hända å det är bara att ta i lite mer och ta i knäna för du känner när du börjar närma dig till att landa och de e inte så troligt att du landar på huvet första gången hellre överroterar du och landar på ryggen, men de e bara att prova sig fram:D:D lcka till

Tillbaka
Topp