Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
bullshit . finns väll inge vackraren thailand??true sa:Åk inte till Phuket! Precis som Kanarieöarna :/ aldeles för mycket turister! Men vill du surfa så är det bra somsagt.
Jag tror att True syftar på att Phuket tappat lite sin charm eftersom så många turister kommer dit. Den bilden jag har och som jag också delar med många är ett Thailand där det bara är lugn och ro som gäller. Phuket har blivit överexploaterat och min mening är att om man ska åka till Thailand och är ute efter "paradiset" så skippa Phuket.alexfernstrom sa:bullshit . finns väll inge vackraren thailand??true sa:Åk inte till Phuket! Precis som Kanarieöarna :/ aldeles för mycket turister! Men vill du surfa så är det bra somsagt.
Har hört att Kambodja fortfarande inte är säkert? i och med att röda kmheerna var där för ett tiotal år sedan:/ det är iallafall vad en guide som vi hade i thiland sa...OlaMelin sa:Jag tror att True syftar på att Phuket tappat lite sin charm eftersom så många turister kommer dit. Den bilden jag har och som jag också delar med många är ett Thailand där det bara är lugn och ro som gäller. Phuket har blivit överexploaterat och min mening är att om man ska åka till Thailand och är ute efter "paradiset" så skippa Phuket.alexfernstrom sa:bullshit . finns väll inge vackraren thailand??true sa:Åk inte till Phuket! Precis som Kanarieöarna :/ aldeles för mycket turister! Men vill du surfa så är det bra somsagt.
Koh Tao, Phi Phi & Samui har till större utsträckning kvar den ursprungliga avkopplingen.
För att ta det ett steg längre så tipsar jag om att åka till Kambodja. Kambodja är idag där Thailand var för tio år sedan. Otroligt billigt, underbar befolkning och inte alls lika turistigt som Thailand.