val d'isere 14/15

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Miiillla

Medlem
val d'isere 14/15
Hej!
Jag och en kompis är sugna på att göra en säsong till vintern i val di, och nu letar vi boende och jobb!
Då vi bara är två st skulle vi vilja hitta fler att bo med, är det någon som har kontakt på något sätt får ni jättegärna höra av er!
Första säsongen för oss båda så om det är någon som har tips på vad man ska tänka på mm när man är iväg så säg till :)

val d'isere 14/15
HEJ!

Vi är två sköna brudar på 19 vårar från stockholmstrakten som funderar på att säsonga i val disere också. Vi letar efter rumskompisar nu så om ni är intressade skulle vi kunna dela på något. Har ni hittat något boende som ni tänkt er eller letar ni fortfarande?

Hoppas att höra från er :)

val d'isere 14/15
Tjena,
jag och ev en kompis funderar på att åka ner i vinter. Söker då också någon att dela boende med! Maila mig, louise.9605@gmail.com så kan vi snacka vidare :)

val d'isere 14/15
Hej!
Vi letar fortfarande, men kul att ni är på att hitta något tsm!
Hittar ni något så hör av er! Så säger vi till om vi ramlar över något! ????

val d'isere 14/15
Hej! Jag är en tjej på 20 år som är intresserad av att åka till Val d'Isere och säsonga :) Det hade vart jätte kul att kunna bo med flera i en lägenhet :) Ni får jättegärna höra av er och säga hur ni tänkte göra! Hade åtminstone vart kul att känna några när man kommer dit!

val d'isere 14/15
Hej!! Jag och min polare
@johanrydberg på 20 år skall även vi försöka ta oss igenom en säsong i Val D'isere och behöver också rumskamrater att dela detta äventyr med! Vi är trevliga, sociala och (förhoppningsvis) roliga killar som jag tror de flesta trivs med :) finns det någon intresserad är det bara att PM:a! Vi letar boende för fullt hehe

val d'isere 14/15
Tja folk!

Kul att det är stort intresse för Valdi i vinter. Nu är det dock så att det är tre trådar som är aktiva på samma gång, vilket är rörigt och inte särskilt praktiskt. Därför låser jag denna och hänvisar vidare Valdi 14-15-snack till denna tråd https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=95237 som är den med flest inlägg so far.

Ha det fint och hoppas ni får en grym säsong!
/Heddious, moderator.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp