Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vet att dom under tidigare resor i och alla fall utlånat B2;or (kanske också B3;or?), hur stålkanter osv. på dessa är och om man tycker att dessa skidor räcker är ju dock ganska individuellt.Grillo sa:Hej,
Är också sugen att åka med dom...
Nån som kan berätta lite hur det är att åka med UCPA? Är dom så bra som dom utger sig för att vara?
Också fundersam på hur det är med utrustning, är den bra eller ska man ta med egna grejer?
Har tänkt åka med Tout Neige eller ski off-pist.
Mvh Grillo
Var med UCPA i Val Thorens i vintras och är riktigt nöjd med hela researrangemanget. Guiderna var verkligen jätteduktiga och hittade grym åkning trots att det inte snöat på nån vecka. Val Thorens har inga offpistgrupper men jag satte upp mig påGrillo sa:Hej,
Är också sugen att åka med dom...
Nån som kan berätta lite hur det är att åka med UCPA? Är dom så bra som dom utger sig för att vara?
Också fundersam på hur det är med utrustning, är den bra eller ska man ta med egna grejer?
Har tänkt åka med Tout Neige eller ski off-pist.
Mvh Grillo
Välj någon rätt så hög nivå på gruppen. Om guiderna inte anser att du är tillräckligt bra så flyttar de bara ner dig en nivå. Brukar vara knivigare att byta upp en nivå av nån anledning.Sixten88 sa:Låter chill detta. Frågan är bara vad för grupp man ska ta. Hur är nivån i offpist-gruppen? Krävs det mycket tidigare erfarenhet av offpiståkning? Jag har glidit runt lite på skoj i skogen utanför pisten men aldrig ansträngt mig för att lära mig det från grunden, i pisterna är jag säker osv. Värre o hamna i en för lätt grupp än en för svår så vet inte riktigt vad jag ska sikta på. Toute Neige finns ju dessutom bara i Argentière.. 28 dagar kvar att bestämma sig nu!
Hur många timmar om dagen är det åkning med guide förresten?