Val Thoréns!!!

mctwist_1

Ny medlem
Val Thoréns!!!
Vi är två killar som tänkte bila ner till Val T. 3 jan. Men vi har inget boende, Nån som har en ett par sängar över eller tips på boende?!?!?!?
 
Val Thoréns!!!
Hej!
Har tyvärr inget tips på boende, förutom alpservice förstås men det e ju så jävla dyrt!

Däremot tänkte jag fråga hur ni har tänkt o göra med övernattningar o sånt, har ni ngt tips på billiga ställen man kan stanna på?
Vilken väg hade ni tänkt att köra?
Åker nämligen nedåt om en vecka...

/Martina
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp