Hej!
Har tyvärr inget tips på boende, förutom alpservice förstås men det e ju så jävla dyrt!
Däremot tänkte jag fråga hur ni har tänkt o göra med övernattningar o sånt, har ni ngt tips på billiga ställen man kan stanna på?
Vilken väg hade ni tänkt att köra?
Åker nämligen nedåt om en vecka...
/Martina