Valdi 08-09

andrehn

Ny medlem
Valdi 08-09
Hey,

om all går enligt planerna så ska jag befinna mig
i val d' isére Janauri - Mars.

Tänkte kolla om det finns fler människor
som ska åt det hållet..
Vore nice att kunna få lite konakt före man åker ner.

så SKRIV SKRIV SKRIV..

/ Richard
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp