A andrehn Ny medlem 2008-12-24 Valdi 08-09 #1 Hey, om all går enligt planerna så ska jag befinna mig i val d' isére Janauri - Mars. Tänkte kolla om det finns fler människor som ska åt det hållet.. Vore nice att kunna få lite konakt före man åker ner. så SKRIV SKRIV SKRIV.. / Richard
Hey, om all går enligt planerna så ska jag befinna mig i val d' isére Janauri - Mars. Tänkte kolla om det finns fler människor som ska åt det hållet.. Vore nice att kunna få lite konakt före man åker ner. så SKRIV SKRIV SKRIV.. / Richard
O oscarius Ny medlem 2008-12-24 Valdi 08-09 #2 Här hittar du en hel del; https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=47394 Här hittar du två; https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=31768 EDIT; Såg att denna var från 06. Senast ändrad: 2008-12-24
Här hittar du en hel del; https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=47394 Här hittar du två; https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=31768 EDIT; Såg att denna var från 06.