Valdisere

Cityangels

Medlem
Valdisere
Bonjour !

Längtar grymt att få spänna på mig pjäxorna igen och åka skidor. Skall åka ner i en månad under vintern och åka skidor i Valdisere. Kommer att vara borta vecka 8, 9, 10 & 11. Skulle vara roligt och träffa lite nya vänner därnere. Jag kommer att åka med UCPA.

Jag åker lagg mest hela tiden och kommer att åka en hel del offpist. Så är du där nere under den tiden så skriv en rad så kan man hitta på en massa roliga saker... typ offpist och party givetvis.

Mvh Anders

Valdisere
Hej Anders!

Här är det fler som längtar! Jag och min syster ska ner och jobba på Café Fats, (icke att förväxla med Café Face) igen. Kom inom där eller skicka ett mail till mig!

Hälsn. Anna

Valdisere
Skickar ett mail till dig Anna.

Till er andra så har jag idag bokat två andra skidresor också. Först ut blir det till Sälen den 6-9 december. Brukar ju vara en hel del drag då... Bortalaget spelar då i Tandådalen.

Sedan har jag bokat lägenhet i Åre till Valborg (25/4 - 1/5)...synd att det är så långt tills dess men det gäller att vara ute i god tid.

Är det någon som vet om några bra ställen i Norge som är värda att besöka i december, januari och början av februari ?

Tänkte att klämma extra mycket lagg kommande vinter men som sagt 4 veckor i Frankrike hägrar.

Tänk om det kunde börja snöa snart.

Mvh Anders

Valdisere
Cafe Fats är ju alltid på - det kanske är den stora rugbyvinter "02 som infaller i år. Vem vet?

Å andra sidan kan man alltid rasa in till Pierre och få sig några dragnaglar innanför västen innan den stora brantåkarsejouren tar vid.

Dock verkar det vara som fröken stavfel tagit sig ton igen; ehuru ty Åre över Valborg är helt inkorrekt. Sälen (läs Bruna byn) i december är ju heller inte helt hundra.

Vad gäller Norge är ju HEmskedal (Hell VAlley) alltid spännande att besöka för att se hur de forna kolonierna roar sig med klistermärken å dylikt.

Vi ses i Valdez!

JCM
"Ibland bara bar i baren!" å då handlar de allt som oftast om Victors som ju som bekant är Pierres bar...

Tillbaka
Topp