Välja Oakley!

Mr_Kvick

Medlem
Välja Oakley!
Vilka Oaklay ska man välja?

Jag har fått ett riktigt bra erbjudande på ett par valfria Oakley brillor.. Vilka ska jag välja? Väljer mellan A-frame och Wisdom...

Vore skoj att ha Wisdom eftersom ingen annan har dom men A-frame är ju snygga...

Vilka glas ska man välja finns ju en hel uppsjö med olika, någon som kan förklara dom olika?

Tackar på förhand!

Välja Oakley!
du lär ju ta wisdom dom var ju extremt snygga... lätt snyggare ärn a-frame... men det är ju bara min åsikt...

Välja Oakley!
!! hmm! svårt personligen var jag inne och tänkte köpa ett par brills här om dan .! stod länge och funderarde mellan ett par wisdom med fire glas och en par vanliga A ramar .! efter at ha haft ett par A frames förut så visste jag att dom är sköna och bra brillor.! men wisdom dom är ju aningen fetare och större, men även lite för spexiga.! så mitt val blev ett par A frames .! vilket jag är glad för .! men nu vad du ska ta? Gå till din butik och be åå få känna på brillorna sen är det bara att bestämma utöver hur dom känns. när det är klart bestämmer du färg. Angåeende glaset så är ju en irridium lins det ultimata för en solig dag .! men nu under vinterna så bjuder ju inte sverige på dom där jätte soliga dagarna .! så du ska nog välja en vanlig lins! typ en vr50 eller vr28 och sen när ekonomin är redo köpa till en irridium lins hälls en fire för dom är inte att leka med.! satt den ultimata brillan är silver A frames med fire glas eller svarta wisdom med fire .! ett par svart A ramar med en blå lins är inte heller så fel.!

Är det nån mer än jag som tycker dom rosa är så jävla tuffa.?

MVH// Mr T

Välja Oakley!
jadu......
det finns juu mycket att välja på men dom nya A-frame med kamoflauge färg är rent utsagt skitsnygga!
wisdom är grymma men ganska överdrivna..........
men dom kamo färgade verkar passa bäst med fireglas!
själv har jag aframe med lemonfärg och spegelglas men förhoppningsvis snart blått spegel oxå!!!!!

Välja Oakley!
Vad är det för erbjudande? Vill också ha ett sånt! Funderar själv på att fixa ett par A-frames men farsan dödar mig om jag köper ett par sånna! =/

Välja Oakley!
Ta wisdom för fan!!!! :D
De är fan de snyggaste som finns...äger alla goggles.
Jag har ett par..med linsen Fire iridium (spegelglas, färgat)..jag betalade 1500 på intersport men med rabatt fick jag de för 1200...

Välja Oakley!
jag tycker att du ska välja ett par A-frame, med ett som du anser skönt glas, jag tycker inte att du ska ha för mörkt.. då kan du bara åka i direkt solljus, och hur ofta gör du det ??.. det är frågan.. jag har ett ljust blått glas som jag trivs väldigt bra med. då ser jag i direkt solljus och på kvällsåkningen.. ..

jag håller med.. de rosa a-frame brillorna är underbara!!

Välja Oakley!
nån som vet vars man kan köpa nått slags spegelglas till oakley o-frame här i sverige? nån sida som någon kan bjuda på?

Välja Oakley!
vadå, de e inga som har wisdom.. jag tycker det e rätt mycket folk som har wisdom men de e ju de snyggaste brillorna du kan få så ta dem..

jag köpte nyloigen ett par med vit ram och fire lins.. snyggare kan det inte bli.. det finns linser som man ser bättre igenom men vad fan...

Välja Oakley!
jag tror nog att det är några som har wisdom ska du se. men jag tycker nog att aframe är snyggast. men dom verkar vara ganska småa. åker du i mycke i soligt väder är det bäst med nån spegel lins och i mulet nån vanlig.

Välja Oakley!
Enligt min åsikt ska du välja en helt annan goggle... tex spy,bula eller arnette...

Men ska du ha en oakleygoggle så äre Wisdom- Darkbrown/Blackiridium, Pink/Pinkiridium eller Toastorange/ fireiridium som gäller

Välja Oakley!
Spännande att se sitt flera år gamla inlägg vara ack lika aktuellt idag! :)

Det bidde då ett par A-frames me alla möjliga glas till för en billig penning.
Hade antagligen inte valt samma idag då de inte passar speciellt bra på hjälmen!

Men allt kan inte vara perfekt!

Hepp!

Tillbaka
Topp