vallåsen

vallåsen
fattar inte, dom har typ inte satt upp några rails/hopp ens i backen? ska dra iväg ett mail till dom och kolla läget...

vallåsen
redrum sa:
fattar inte, dom har typ inte satt upp några rails/hopp ens i backen? ska dra iväg ett mail till dom och kolla läget...
De jobbar för fullt med att få ihop en läcker linje. Vädret är inte på deras sida men de gör sitt yttersta för att få en grym tävling.

3 mars, inget annat

vallåsen
såhär skrev dom på mitt mail:
>Hej!
>
>Vi kommer att köra tävlingen.. Vi bygger hoppen under Torsdag och Fredag..
>
>MVH Vallåsen

vallåsen
redrum sa:
http://www.vallasen.se/index.php3?use=publisher&id=1211&lang=1

schysst park;) funderar på att dra dit imorgon, någon som ska dit? skriv isånnafall!!
du! den där parken stämmer inte! var där idag, det fanns lite rails. hoppen i den "parken" var dom säsmsta jag har varit med om, det var med åt gupp hållet. men Sen Jib academys hopp lär ju va kvar imorn o dom e i den andra backen och dom e helt ok för o va i skåne när de e så lite snö. fyra hopp har jag för mig tillsammans med två rails i den backen

vallåsen
men är du korkad redrum? det var ju deras planering på parken dom skulle haft om dom hade tillgång till snön och altså deras mål. som du kanske märkt finns dte väl knappt nån snö i helsingborg heller??

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp