Några mil utanför Ängelholm, Skåne.alwaysCrash sa:varfan ligger vallåsen ?
oohja det tror jag med om inte möjligtvis dom "skidvana" danskarna kommer och bombarderar den.Huggybear sa:näe, det kommer bli en tom tävling.
5 mars tror jag de var? :Pkrilleee sa:när kommer den gå av stapeln? funderar på att köra...
De jobbar för fullt med att få ihop en läcker linje. Vädret är inte på deras sida men de gör sitt yttersta för att få en grym tävling.redrum sa:fattar inte, dom har typ inte satt upp några rails/hopp ens i backen? ska dra iväg ett mail till dom och kolla läget...
du! den där parken stämmer inte! var där idag, det fanns lite rails. hoppen i den "parken" var dom säsmsta jag har varit med om, det var med åt gupp hållet. men Sen Jib academys hopp lär ju va kvar imorn o dom e i den andra backen och dom e helt ok för o va i skåne när de e så lite snö. fyra hopp har jag för mig tillsammans med två rails i den backenredrum sa:http://www.vallasen.se/index.php3?use=publisher&id=1211&lang=1
schysst parkfunderar på att dra dit imorgon, någon som ska dit? skriv isånnafall!!