Kolla i alla andra trådar om vallning och se om du hittar något.
Oftast så är vallan som kommer från fabriken bara något dom har sprayat på, och det hjälper ju inte. Så för att belaget inte ska torka ut det första som händer ska ska du valla in brädan. Alltså tar du orange eller röd,gul eller röd valla och vallar på, sicklar och så gör du om det några gånger så att bleaget fettas in.